Екипи за проверка ще намаляват времето за обработка на сигнали от граждани в Община Пловдив. Служители от Пловдивския общински инспекторат, от съответното районно кметство, където е подаден сигналът, от Общинска охрана и полиция ще засилят координацията помежду си, за да отработят по-бързо възникналите нередности. Това коментираха на среща зам.-кметът по екология Анести Тимчев, зам.-кметът по обществен ред и сигурност Йордан Ставрев, представители на районните администрации в Пловдив, Общинския инспекторат, отдел „Екология“, Общинска полиция и охрана.
„Там, където е подаден един сигнал, трябва да се направи организация за отработването му – да се извикат компетентните структури, да се направи проверка, да се направят съответните констатации и санкции, ако е необходимо. Това е пътят, по който трябва да работим. Бързата реакция и вземането на решение – това е най-добрата превенция“, заяви зам.-кметът по обществен ред и сигурност Йордан Ставрев. Той припомни, че много често липсата или ненавременната комуникация води до лоши резултати. И даде пример: В дадена районна администрация като пристигне сигнал, те ни пишат писма, вместо да реагират.
„По отношение на сигналите, които получаваме от Регионалната инспекция по околната среда и водите (РИОСВ), ще инициираме среща и с директора на екоинспекцията Ивайло Йотков“, заяви зам.-кметът Тимчев. Той подчерта, че и с РИОСВ, от чийто зелен телефон идват сигнали в общината, ще се търси начин за скъсяване на пътя за обработка на нередности бързо и навременно.
Още по темата
- Боби Враджалиев „хвърли ръкавица“ на д-р Ненков със серия от 69 вица в края на Сезон I на „Познай себе си!“
- Следобедните новини от Пловдив на 17.05.2024 г.
- Д-р Ерай Халил от Клиниката по нервни болести в УМБАЛ „Св. Георги“: Спешното търсене на медицинска помощ е от решаващо значение при лечението на инсулта
- Над 4000 гайдари, певци и танцьори от цялата страна си дават среща на „Народен събор Пловдив“ през уикенда