1 от 10 деца в България се ражда преждевременно. И това не са просто цифри. Зад всеки от тези крехки животи стои истинска борба за дъх, развитие и шанс за бъдеще. Каним ви да станете и вие част от промяната. да станете медиен партньор, за да разкажем заедно на обществото, че чудесата се случват, когато обединим усилия.
Фондацията вече повече от десетилетие подкрепя най-малките пациенти и техните семейства, борейки се за по-добра грижа, повече разбиране и силна общност.
Тази година от 16 октомври Фондация „Нашите недоносени деца“ стартира в Бургас националната кампания „Малки стъпки на големи герои“, с цел да популяризира дейността си и да промени съдбата на малките герои и техните семейства.

Основни активности в кампанията:
● Пътуваща инсталация „Люлка на надеждата“
- Арт фото инсталация с люлка, украсена с лилави акценти – цветовете на Фондацията, и лилави октоподчета като символ на подкрепа и свързаност.
- Инсталацията ще бъде позиционирана в търговските центрове на Пловдив, Стара Загора, Варна, Бургас и София за около седмица във всеки град.
- До люлката ще има информационен кът с материали за дейността, целите и мисията на Фондацията, както и предизвикателствата пред недоносените деца.
- Посетителите могат да се снимат и да споделят снимките си в социалните мрежи с хаштага на кампанията.
- Атрактивна томбола, в която участниците ще имат възможност да спечелят интересни награди.
● Сътрудничество с инфлуенсъри - Планираме съвместни активности с инфлуенсъри в сферата на семейството и грижата за децата, за да увеличим гласността и видимостта на кампанията.
● Голямо семейно събитие в София – 16 ноември 2025 г.
Еднодневно събитие по повод Световния ден на недоносените деца, с творчески активности за деца и родители.
Финалът ще включва концерт с музикални изпълнители, подкрепящи каузата.
По този начин кампанията ще се срещне лице в лице с хората в различни градове, превръщайки съпричастността в реално преживяване.
Какво предлагаме на медиите партньори:
- Позициониране на Вашето име и лого във всички социални профили на Фондацията по време на националното турне.
- Включване на логото и името Ви във всички комуникационни материали – прессъобщения, имейли, бюлетини и др.
- Отразяване на Вашата медия като партньор в официалните PR материали.
- Активно участие във финалното събитие чрез възможност за банери и брандинг.
Какво очакваме от партньорите:
- Отразяване на кампанията във Вашите медийни канали.
- Споделяне на ключови истории, новини и акценти, предоставени от Фондацията.
- Подкрепа за популяризиране на националното турне и финалното събитие.
- Съвместна работа по създаването на съдържание, достигащо до възможно най-широка аудитория.
Медийното партньорство дава възможност на Вашата медия да се включи активно в национално значима кауза и да допринесе за разпространението на посланието до хиляди семейства и граждани.
Ще се радваме заедно да подкрепим най-малките герои и техните семейства.
Благодарим предварително за желанието и готовността да подкрепите каузата!
С уважение,
Екипът на Смаркетинк