1 от 10 деца в България се ражда преждевременно. И това не са просто цифри. Зад всеки от тези крехки животи стои истинска борба за дъх, развитие и шанс за бъдеще. Каним ви да станете и вие част от промяната. да станете медиен партньор, за да разкажем заедно на обществото, че чудесата се случват, когато обединим усилия. 

Фондацията вече повече от десетилетие подкрепя най-малките пациенти и техните семейства, борейки се за по-добра грижа, повече разбиране и силна общност.

Тази година от 16 октомври Фондация „Нашите недоносени деца“ стартира в Бургас националната кампания „Малки стъпки на големи герои“, с цел да популяризира дейността си и да промени съдбата на малките герои и техните семейства. 

Основни активности в кампанията:

● Пътуваща инсталация „Люлка на надеждата“

  • Арт фото инсталация с люлка, украсена с лилави акценти – цветовете на Фондацията, и лилави октоподчета като символ на подкрепа и свързаност.
  • Инсталацията ще бъде позиционирана в търговските центрове на Пловдив, Стара Загора, Варна, Бургас и София за около седмица във всеки град.
  • До люлката ще има информационен кът с материали за дейността, целите и мисията на Фондацията, както и предизвикателствата пред недоносените деца.
  • Посетителите могат да се снимат и да споделят снимките си в социалните мрежи с хаштага на кампанията.
  • Атрактивна томбола, в която участниците ще имат възможност да спечелят интересни награди.

Сътрудничество с инфлуенсъри - Планираме съвместни активности с инфлуенсъри в сферата на семейството и грижата за децата, за да увеличим гласността и видимостта на кампанията.

Голямо семейно събитие в София – 16 ноември 2025 г.

Еднодневно събитие по повод Световния ден на недоносените деца, с творчески активности за деца и родители.

Финалът ще включва концерт с музикални изпълнители, подкрепящи каузата.

По този начин кампанията ще се срещне лице в лице с хората в различни градове, превръщайки съпричастността в реално преживяване.

Какво предлагаме на медиите партньори:

  • Позициониране на Вашето име и лого във всички социални профили на Фондацията по време на националното турне.
  • Включване на логото и името Ви във всички комуникационни материали – прессъобщения, имейли, бюлетини и др.
  • Отразяване на Вашата медия като партньор в официалните PR материали.
  • Активно участие във финалното събитие чрез възможност за банери и брандинг.

Какво очакваме от партньорите:

  • Отразяване на кампанията във Вашите медийни канали.
  • Споделяне на ключови истории, новини и акценти, предоставени от Фондацията.
  • Подкрепа за популяризиране на националното турне и финалното събитие.
  • Съвместна работа по създаването на съдържание, достигащо до възможно най-широка аудитория.

Медийното партньорство дава възможност на Вашата медия да се включи активно в национално значима кауза и да допринесе за разпространението на посланието до хиляди семейства и граждани.

Ще се радваме заедно да подкрепим най-малките герои и техните семейства.

Благодарим предварително за желанието и готовността да подкрепите каузата!

С уважение,
Екипът на Смаркетинк