ЦГМ събира мнения на пътниците в градския транспорт чрез онлайн канал за допитване. Той е отворен от началото на февруари и вече около 1300 граждани са попълнили анкетите за обратна връзка. Това каза Галина Боева от отдел „Маркетинг“ на ЦГМ. По думите й достъпът до него е лесен и бърз чрез стикери, от които се сканира QR-код.

Те могат да бъдат намерени в пет бюра на Центъра за градска мобилност и пет линии на градския транспорт, до края на април ще бъдат разпространени във всички автобуси, а постепенно – и във всички бюра.

Любопитен факт е, че мъжете са по-критични към предлаганите услуги от жените. Чуйте още какво сподели Галина Боева. С нея разговаря Мариана Корчакова.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

Следвайте ни и в Инстаграм