Откакто Анджелина Джоли обяви, че първото ѝ навлизане в модата ще бъде с любимата френска модна марка Chloé, феновете чакат със затаен дъх да видят какви точно визии ще произлязат от това сътрудничество. Сега разполагаме с няколко снимки от партньорството, което свързва характерния за Джоли минимален и семпъл стил с женственото ДНК на Chloé и ангажимента ѝ към околната среда.

Снимка: COURESY CHLOÃ

Снимка: COURESY CHLOÃ

"Съчетавайки плавни, женствени силуети с изящни материи, колекцията, фокусирана върху вечерните облекла, има непреходна привлекателност, която служи на по-дълбока цел: отбелязване на автентичните връзки между жените", се казва в прессъобщение от Chloé. В съобщението се посочва също, че колекцията на Джоли включва синтетични и естествени материи като органична коприна и органичен креп де шин, както и сертифицирана вълна.

Снимка: ZOë GHERTNER

Снимка: ZOë GHERTNER

Освен това колекцията се състои от поне 80% материали с по-ниско въздействие, което я поставя на челно място пред всички други марки, които правят крачка напред в областта на екологията. Друг начин, по който партньорството между Chloé и Atelier Jolie се отличава от другите устойчиви мерки, е използването на специални производствени партньорства. Колекцията привлече занаятчии от Akanjo, социално предприятие на Световната организация за справедлива търговия (СОС), базирано в Мадагаскар, което обучава и насърчава занаятчии, и парижкото La Fabrique Nomade, което настоява за професионално включване на занаятчии бежанци и мигранти.

Първите визии на марката включват драматично черно кадифено наметало и елегантна бяла рокля, изработена от микрокоприна. Екипът на Джоли също така ремиксира класики на Chloé като ризата с лавалиер. Разбира се, предлагат се и аксесоари.

Снимка: COURTESY

Снимка: COURTESY

Джоли обеща, че всички приходи от това сътрудничество ще бъдат върнати в производствения цикъл и ще бъдат създадени стажове за бежанци и други слабо представени групи в Atelier Jolie. Колекцията ще бъде достъпна за пазаруване в бутиците на Chloé и на Chloe.com през януари 2024 г.

Снимка: COURTESY

Снимка: COURTESY

Снимка: COURTESY

Преди това Джоли разказа как дъщеря ѝ Захара я е вдъхновила да добави повече цветове в колекцията си, за да отрази по-добре тена на кожата на клиентите си. Въпросното изделие е нейната "запазена марка - рокля тип "слип". Джоли обясни, че когато е пазарувала с дъщеря си, е осъзнала, че цялата модна индустрия все още има да извърви дълъг път, за да бъде по-приобщаваща към цвета на кожата.

"Очевидно е, че като бяла жена никога не съм имала такова преживяване. Никога не ми е минавало през ума, докато не отидохме заедно на шопинг и не видях, че има толкова много неща за подобрение", каза Джоли пред Vogue. 

Слушайте и гледайте новия подкаст на darik.bg „В тренда“ в YouTube, Instagram и TikTok

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни в LinkedInФейсбук, TikTok и Инстаграм