9 май 2023 г., София.Под мотото „Наслади се, лятото е близо!”клиентите на Lidl ще могат да избират oт над70 вида сладолед собствена марка с медал за качество. Богатият асортимент от собствени марки на веригата е с безкомпромисно качество и на цени, започващи от45 стотинки. А от 8 до 28 май 1000 потребители на мобилното приложение LidlPlus могат да спечелят купони за пазаруване на стойност 100 лв. при покупка на сладолед Gelatelli, BonGelati и Ballino.

Неустоими вкусове и вариации не липсват. На клечка, във фунийка, в бюджетна или бутикова кутия, в семейни пакети с индивидуално опаковани мини сладоледи, протеинови предложения, сорбета и още много вкусове и комбинации - разнообразието от сладоледи в Lidl предоставя достъпен избор за всички предпочитания. Най-достъпното изкушение е сладолед на клечка с марката Ballino с вкус на ванилия и в шоколадова глазура - на цена от 45 стотинки за брой.

Българско агнешко на топ цена от 17,95 лв./кг ще предложи Lidl за Великден

Новите неустоими предложения включват плодов сладолед с горски или екзотични плодове на Gelatelli, сладолед на клечка с вкус на диня и семеен пакет с 12 бр. мини сладолед с бадеми на същата марка, обвити с бял и млечен шоколад. За любителите на сладкото изкушение със специален режим на хранене и отношение към здравословния начин на живот Lidlще предложи това лято и сладолед на клечка без лактоза с вкус на ванилия, обвит в шоколад. За тях ще има и два вида протеинови сладоледени барчета с вкус на бял шоколад и брауни, както и кутии от 500 ml. с вкус на бадем, шоколад и бисквитки. Вечната класика - сладолед на клечка с шоколад и бадеми и ванилия с шоколад са също сред новите протеинови предложения на марката.

Lidl открива 100 нови работни места от летния сезон

Високите стандарти за качество на собствените марки сладоледи са оценени и от потребителите в България с медал за качество QUDAL от независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS (International CertificationAssociationGmbH), проведено сред 1200 българи през март 2022 г.  С благодарност за високата оценка,Lidl предоставя възможност на 1000 късметлии да спечелят купони по 100 лв. за пазаруване в приложението LidlPlus с всяка покупка на сладоледи от собствени марки в периода от 8 до 28 май.

Остават броени дни, в които клиентите на Lidl могат да се включат в „Ти и Lidl за по-добър живот“

Всички, които закупят сладоледи на собствените марки на Lidl - Gelatelli, BonGelati и Ballino за минимум 4 лв. в един касов бон, имат шанс да спечелят един от 1000 купона за пазаруване на стойност 100 лв. в LidlPlus. Достатъчно е клиентите да сканират приложението на касата, след което да потвърдят отново в него своето участие в томболата. Пълните условия за участие можете да видите на Игра - www.lidl.bg

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 118 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Всичко за 49-ото Народно събрание четете ТУК

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни във Фейсбук, TikTok и Инстаграм