За Великден Lidl ще предложи 100% българско агнешко на ТОП цена от 17,95 лв./кг. Агнешкото месо е от осем региона в страната – Пловдив, Кърджали, Търговище, Сливен, Петрич, Шумен, Разград и Силистра, като клиентите на веригата могат да избират между агнешки котлет с ребра за 17,95 лв./кг., агнешка предна четвъртина за 19,45 лв./кг. и най-предпочитаният избор – агнешка задна четвъртина за 20,95 лв./кг.

Лидл България премина изцяло към закупуване на 100% зелена енергия

„Близо 240 тона е българското прясно агнешко, което сме осигурили за Великден. Така отново заявяваме своята подкрепа за родните производители, въпреки високите изкупни цени в България тази година. Също толкова важно за нас обаче е българското качество да бъде достъпно за българина. Затова увеличението на нашата цена за крайни клиенти е минимално, средно 4% – между 0,50 лв./кг. и 1 лв./кг. в зависимост от разфасовката. Останалата разлика в оскъпяването ще бъде изцяло за сметка на Lidl. По този начин оставаме верни на обещанието си, че при нас клиентът винаги може да намери високо качество на добра цена“,  коментира Боян Георгиев, директор „Стоково снабдяване“ в Лидл България.


Друго предимство на агнешкото в Lidl е, че е единственото у нас със сертификат от световния лидер в контрола на хранителни продукти SGS, който гарантира неговото качество. То е опаковано в защитна атмосфера, което го запазва чисто и свежо. Допълнително удобство е, че се предлага в семейна разфасовка между 2,5 и 3 кг.

Lidl открива 100 нови работни места от летния сезон

Изцяло българско производство са и козунаците, които ще предложи веригата за празника. Тук разнообразието е от над 23 вида. Клиентите могат да избират между прясно изпечени от „Фурната на Lidl“ или опаковани козунаци, сред които и специални предложения на цена от 1,45 лв. в седмицата на Великден. С парченца шоколад, орехов пълнеж, със стафиди и портокалови корички, по класическа рецепта и дори нестандартното за България панетоне, произведено в България, са само част от празничните вкусове.


 

При яйцата веригата отново се доверява на родните производители. За празниците Lidl е приготвил различни разфасовки български яйца, включително от свободни кокошки и такива, обогатени със селен, от районите на Добрич, Велико Търново, Сливен и Асеновград. В допълнение към родните предложения са и предпочитаните за боядисване бели яйца, размер M, с полски произход, както и био селекция.

Български ще са и свежите сезонни зеленчуци, неизменна част от великденската салата. От районите на Пловдив, Пазарджик и Стара Загора са краставиците, зелените салати, спанакът, магданозът и копъра.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 117 магазина в 52 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.