"Това, което мрази и ненавижда младото поколение в медиите, са темите на политика и болести. Те имат нужда от обяснение на новините, било то от човек или от кратко обяснително видео". Това заяви журналистът Евелина Андреева в предаването "Кой Говори" по Дарик.
Като медии, грешките, които допускаме са, че не възпитаваме бъдещата си публика, не възпитаваме бъдещата си аудитория", това заяви Евелина Андреева, чийто изследователски труд "Медийният човек: От аналоговия свят до цифровата вселена" показва как се променят медиите.
"Младите се нуждаят от просто обяснение на новините - кратко, точно и ясно, те не гледат телевизия вече, нито слушат радио.Това е много сериозна трансформация, тя е продиктувана основно от технологията и от дигитализацията.", каза тя.
"Грубо казано, в недалечното бъдеще ще има медии за широката публика и медии за богати", допълни Андреева.
По думите ѝ формите, които са се наложили от социалните мрежи и от промените, които са настъпили в дигитална среда, са свързнаи с бързата журналистика и времето на читателя, потребителя и публиката, които разполагат с малко време, за да привлекат вниманието им.
"Аудиторията е като златна рибка. От едната страна на аквариума, докато стигне до другия край на аквариума, вече е забравила какво е срещнала по пътя си", каза тя.
"Младите хора не могат да издържат на дълги изречения - три абзаца максимум. Първото изречение и до там, вече съм информиран", заключи журналистът.