В събота стана ясно, че "Костя Копейкин", добре познатият на всички прякор на лидера на "Възраждане" Костадин Костадинов, ще бъде регистриран като търговска марка.
„Костя Копейкин“ е името на нова търговска марка на Възраждане
Това породи вълна от реакции в социалните мрежи. Ето как потребители на Фейсбук коментират решението на Костадинов:
Сатиричният Фейсбук профил “Правна лудост” взриви социалните мрежи с новината, че “Костя Копейкин” вече е търговска марка.
Пиар експертът Александър Христов коментира новата търговска марка така: “Купувам запалки на руски газ с марка ”Костя Копейкин.”
А относно прякора на лидера на “Възраждане,” той пише: “Ако имаш унизителен прякор - точно така, регистрирай го, че да не се отървеш никога от него.”
Ето и още реакции от мрежата:
“Когато “Копейкин” стане марка, статиите за него ще трябва ли да започват с “Внимание, продуктово позициониране”?”
Автор: Илина Стоянова
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- Костадин Костадинов, БАК: Зелената сделка е огромна грешка, която води Европа към гибел
- Ивелин Първанов е водач на листата на ПП „Възраждане“ за област Плевен за Парламентарните избори
- Сутрешните новини от Пловдив, Пазарджик и Смолян на 29.04.2024 г.
- Екс депутати начело на листите на „Възраждане“ в Пловдив и областта