В събота стана ясно, че "Костя Копейкин", добре познатият на всички прякор на лидера на "Възраждане" Костадин Костадинов, ще бъде регистриран като търговска марка.

„Костя Копейкин“ е името на нова търговска марка на Възраждане

Това породи вълна от реакции в социалните мрежи. Ето как потребители на Фейсбук коментират решението на Костадинов:

Сатиричният Фейсбук профил “Правна лудост” взриви социалните мрежи с новината, че “Костя Копейкин” вече е търговска марка.

Пиар експертът Александър Христов коментира новата търговска марка така: “Купувам запалки на руски газ с марка ”Костя Копейкин.”

А относно прякора на лидера на “Възраждане,” той пише: “Ако имаш унизителен прякор - точно така, регистрирай го, че да не се отървеш никога от него.”

Ето и още реакции от мрежата:

“Когато “Копейкин” стане марка, статиите за него ще трябва ли да започват с “Внимание, продуктово позициониране”?”

Автор: Илина Стоянова

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм