Според определените от Централната избирателна комисия правила, предизборната кампания започва 30 дни преди деня, в който ще се проведат изборите за народни представители.
ЦИК: Още няма информация кой ще отговаря за машините
Агитацията може да се води устно, писмено, на събрания и през медиите. Излъчването и публикуването на платени агитационни материали в средствата за масово информиране трябва да бъде отделено с визуален или звуков сигнал. Социалните мрежи като фейсбук и туитър не се считат за медийни услуги. Всеки агитационен материал задължително трябва да съдържа напомнянето, че „купуването и продаването на гласове е престъпление”.
Политолог по Дарик: Колкото повече пада доверието към ПП, толкова повече ДБ се стабилизира
В хода на предизборната кампания е забранено да се унищожават или заличават плакати, които са поставени според правилата. Не е позволено агитационните материали да съдържат гербa или националния флаг на България или която и да е страна. В деня за размисъл и в изборния ден агитацията е забранена, а разлепените вече материали трябва да са отдалечени на най-малко 50 метра от помещенията за гласуване. През всички 30 дни е задължително да се спазват добрите нрави и да не се накърняват честта и доброто име на кандидатите.
„Тренд“: 6 партии са сигурни за новия парламент, а две са на ръба
Предизборната кампания се води на български език и приключва в полунощ на 30-ти септември.
Всичко за предстоящите парламентарни избори четете в Избори 2022
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм