Промени в състава на Управителния съвет и устава бяха приети на извънредно Общо събрание на Сдружение „Интерактив Адвъртайзинг Бюро България“ (IAB Bulgaria) на 31 май 2022 г.

Известни са финалистите в IAB MIXX AWARDS 2022

IAB Bulgaria е най-голямото сдружение на медии, агенции, рекламодатели и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България.

В УС на сдружението влезе Юлия Константинова, кандидатура на „Неро Джи“ ЕООД / View Sofia/. До момента тя беше член на Комисията за етични въпроси и добри практики на IAB Bulgaria. Преди гласуването в кандидатурата си тя представи богатия си професионален опит в областта на медиите и модата.

Константинова влиза в Управителния съвет на мястото на представител на БТВ Медиа Груп ЕАД. Дружеството, заедно с Нетинфо, Investor Media Group и OLX Group България, обяви намерението си да се оттегли от IAB Bulgaria. Компаниите, които притежават популярни медийни, развлекателни и комерсиални сайтове на българския пазар, остават ангажирани с най-важните проекти и инициативи на IAB Bulgaria.

IAB Bulgaria стартира изцяло обновена програма на Advanced SEO Masterclass

Сред тях са:

  • Развиване на талантите в областта на интерактивния маркетинг и медиите;
  • Популяризирането на добрите практики на пазара;
  • Поставянето на пазарните играчи на равностойно игрово поле, базирано на етични правила и данни;
  • Ефективна работа с регулаторните органи на национално и местно равнище.

Единодушно общото събрание на IAB Bulgaria подкрепи промени в своя устав и прие годишния финансов отчет на сдружението. Бяха отбелязани положителните резултати в сравнение с данните за предходната година.

IAB Bulgaria стартира стажантска програма за дигитален маркетинг

Председател на общото събрание беше Христо Христов, а Милена Гонева – секретар и преброител на гласовете.

За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции, рекламодатели и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.