
152 заявки за участие са подадени за седмото издание на IAB MIXX Awards 2022. Това е с 15% ръст на подалите заявки компании в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 12 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия.
92 кампании са финалисти в престижната надпревара след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 19-те категории на IAB MIXX Awards 2022. Най-много заявки бяха подадени в категориите: „Най- добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра кампания в социалните мрежи“ и „Инфлуенсър маркетинг кампания“.
„Оценката на журито на този първи етап определено ни показва, че българският дигитален бизнес е на световно ниво. Това няма как да не ни радва и да ни мотивира още повече да се развиваме и да създаваме добавена стойност“ – каза Надя Гогова, Изпълнителен директор и член на Управителен съвет на IAB България.
Тази година 60% от заявките достигат до финал, а това е 25% ръст спрямо предходното издание, когато бяха 48% достигналите до финал.
Общо 23 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалиста имат proof. (31 финалиста от 38 заявки), следвани от guts & brains DDB (22 финалиста от 37 заявки), All Channels Group/Datenwerk (11 финалиста от 12 заявки) и The Smarts ( 7 финалиста от 11 заявки)
– proof. 38 заявки с 31 финалиста
– guts & brains DDB- 37 заявки с 22 финалиста
– BTV Media Group- 12 заявки с 3 финалиста
– The Smarts - 11 заявки с 7 финалиста
– All Channels Communication Group- 9 заявки с 9 финалиста
– Together&- 5 заявки с 4 финалиста
– Пощенска банка / Postbank - 5 заявки с 2 финалиста
– dentsu- 5 заявки
– d:instinct- 4 заявки с 2 финалиста
– gobox- 4 заявки с 1 финалист
– Datenwerk- 3 заявки с 2 финалиста
– Nitram- 3 заявки с 1 финалист
– Digitas- 2 заявки
– DSK Bank- 2 заявки с 1 финалист
– Metric DS- 2 заявки
– Ogilvy Sofia- 2 заявки
– НЕГ.БГ- 1 заявка с1 финалист
– Handplayed- 1 заявка с 1 финалист
– Anomaly- 1 заявка с финалист
– Chapter 4-1 заявка с 1 финалист
– Gi Creative LTD- 1 заявка с 1 финалист
– Sofia National Opera and Ballet - 1 заявка с 1 финалист
– Um Sofia 1 заявка, A1 България -1 заявка
За повече информация за самите заявки и кампаниите, можете да видите тук: https://iabbg.net/news/koi-sa-kampaniite-finalisti-v-iab-mixx-awards-2022/
Официални партньори на IAB MIXX Awards 2022: A1 България и Coca Cola
Хостинг партньор: Superhosting
Дигитални партньори: Postbank и Bulsatcom
Kибер партньор: Acronis
Стрийминг партньор: Streamer.bg
Творчески партньор: The Smarts
Стратегически партньoри: БАР, БАКА, БДВО
Партньори: Devin, InoVino, Johnnie Walker
Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Инвестор, Медийна група България, сп.Мениджър, Darik radio, Булевард България, Economic.bg, SBB Media и Еtarget.
Докато всички тръпнем в очакване кои са победителите, можете да вземете своя билет за церемонията:
За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.