Зала „Арена Армеец“ в София вече не носи името на Застрахователното акционерно дружество „Армеец“. Договорът между ръководството на „Национална спортна база“ ЕАД и дружеството е било прекратено по взаимно съгласие, съобщиха от dsport, позовайки се на информация bTV.

Затова в момента многофункционалната зала се казва „Арена София“ и нейните стопани търсят нов спонсор, който да купи и правата върху името на съоръжението.  

Ето къде Лудогорец ще гостува на ХИК (ВИДЕО)

Изпълнителният директор на „Национална спортна база“ Светослав Русинов коментира ситуацията: „НСБ ЕАД благодари на ЗАД "Армеец" за успешното и коректно партньорство през изминалите 11 години. Сега усилията на ръководството на НСБ ЕАД са насочени към преговори за нов генерален спонсор и запазване на водещата позиция на "Арена София" като домакин на спортни и развлекателни мероприятия на световно ниво“.

„Щастливи сме, че станахме част от изграждането и утвърждаването на спортна зала на толкова високо ниво. Благодарим за изключителния професионализъм, съвместна работа и всеотдайност през всичките години. Радостни сме, че имахме възможността да подкрепим развитието и подпомагането на българския спорт и култура. В резултат на съвместното сътрудничество с общи усилия допринесохме за реализирането на стотици спортни, образователни и развлекателни мероприятия в многофункционалната спортна зала“, пък каза CEO-то на ЗАД „Армеец“ Константин Велев.

Спортното шоу на Дарик - 05.10.2022г.

Сега усилията са насочени към намирането на нов спонсор, който ще подпомогне и за покреването на разходите по поддържането на залата.

Във вторник (4 октомври) бившият директор на залата Борислав Велков коментира ситуацията, като в пост в профила си във „Facebook“ намекна, че вина за сегашната ситуация носи бившият министър на младежта и спорта Радостин Василев.

"Време за ИЗБОРИ и за вече бившата "Арена Армеец София". От днес тя просто e залата на кръговото на "4-ти километър". Единадесет години след откриването на залата и провеждането на конкурс за наименование и генерален спонсор, който направихме с огромно желание да градим стандарти и история в спортния маркетинг, залата е безименна, дори е станала безлична. Всеки, работил и ползвал "Армеец", знае, че заедно с Иван Драндийски и редица колеги за няколко години начертахме нови стандарти и практики в управлението и развитието на зали. Обиколихме света, за да практикуваме и да се учим.

„Етър“ със страхотен успех, удари ЦСКА 1948 II като гост!

Вложихме желание, воля и търпение. Да, все още има това-онова, което и днес се прилага, но като цяло картинката е тъжна, безперспективна за спорта, културата и преживяването на публиките. Много забележки могат да се отправят към дейността на НСБ през годините, но последното ръководство показа тежко непознаване на материята, която е много специфична и не е за всеки на ръководител. Да не подготвиш о’време нов генерален спонсор за представителната зала на София и България е "слаб 2" в управлението и маркетинга. Този конкурс трябваше да бъде обявен поне преди 6 месеца, чрез което да се извлекат всички възможни имиджови ползи за залата и столицата. Вместо това НСБ има "модерен софтуерен продукт". Когато разгледаш ГФО-тата на дружествата в състава на НСБ, виждаш, че идейно, концептуално, управленски и финансово са останали далеч, далеч в миналото. Не софт, а ХАРДуера трябва да се подмени спешно в тази структура.

Да се върнем на темата! От утре събитията в залата ще се провеждат в... "залата на 4-ти километър", а докато се намери нов генерален спонсор, може да се именува "Арена Руди". Срещу 1 млн. на година обаче...“, гласеше съобщенето от Велков.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм