“Всеки може да направи различно съотношение на фосфор, калий и азот, микроелементи, но това не е иновация. Иновацията е наистина новото, нещото, което цели да подобри да помогне на производителя да разреши сериозни проблеми, които има на полето и в крайна сметка целта ни е една - добри добиви в количествено и качествено отношение”. Така изпълнителният директор на "Тимак Агро България" - Надежда Димитрова коментира в “Агросвят” по Дарик радио резултатите от работата на компанията. Дружеството е филиал на международната Група Рулие, специализиран в една от основните ѝ дейности - продажба на иновативни продукти за торене. Тази година "Тимак Агро България" навършва 20-години на пазара.
"Това са 20 години, вдъхновени от природата", заяви Надежда Димитрова.
И сподели каква е тайната компанията да печели вече две десетилетия доверието на клиентите.
“Ние сме посланици на новото и на различното. Истината е, че се специализирахме в правене на революции. В момента всяка фирма, която е на пазара има претенция за някаква иновация. Обаче иновацията, истинската иновация - тя изисква огромен ресурс зад себе си. Ние притежаваме огромен иновационен център и това е в основата на всичко, което правим. Един тор, за да се води иновативен и за да носи своята добавена стойност, зад него стои страшно много наука, страшно много време и страхотни инвестиции”, обясни Надежда Димитрова.
Повече за предизвикателствата в бизнеса и иновациите в сектора - чуйте и гледайте в прикачените файлове.