Какви са новите тенденции в създаването на реклами и рекламно изкуство? Това не е въпрос с повишена трудност, защото Чавдар Кенаров и Таня Йорданова са в студиото на "Дарик кафе", за да споделят интересните моменти от церемонията “ФАРА 2023”.

80% от рекламните брошури се превръщат в отпадък

Събитието се провежда за 23-а поредна година. Темповете на развитие в рекламните среди са светкавични и това се отразява в избора на журито. Наградените екипи и агенции са успели да създадат визуални продукти, които не само рекламират и продават, но съдържат в себе си послание.

Коя е Линда Якарино - новият изпълнителен директор на Twitter с дълбоки връзки в рекламната индустрия

Участие са взели както локални, така и международни брандове. Интересното за тазгодишното издание бил фокусът, по който се оценяват победителите - изключително много се обръща внимание на творчеството и на добавената социална и обществена стойност.

Всичко за 49-ото Народно събрание четете ТУК

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни във Фейсбук, TikTok и Инстаграм