NAOS България представи новостите в слънцезащитните си серии с фокус върху уникалния подход, залегнал в сърцето на компанията – екобиологията. 
Екобиологията разглежда кожата като екосистема, постоянно взаимодействаща с външната среда. В основата на екобиологичната философия на NAOS е разбирането, че вместо кожата да бъде свръхтретирана с активни съставки, грижата за нея трябва да бъде в баланс с естествените й биологични процеси.

Екобиологичният подход във формулирането на слънцезащитните продукти на марките на NAOS се фокусира върху избор на съставки, които да гарантират оптимална защита от UV лъчи, в комбинация с патенти за клетъчна защита, запазващи здравето и красотата на кожата под слънчевите лъчи. 

Отговорността на NAOS към здравето разглежда не само кожата, но и здравето на човека и планетата. Ocean Care е ангажиментът на NAOS за опазване на водните екосистеми, намалявайки негативния отпечатък на слънцезащитните продукти върху водните басейни. Подход в разработването и тестването на слънцезащитните формули на компанията, Ocean Care взема под внимание не само морските екосистеми, но и сладководните, като включва и строг подбор на съставките и изключването на водноразтворими слънцезащитни филтри.

NAOS подкрепя и емблематични инициативи на асоциацията Andromède Océanologie - проектите са насочени към опазване на морската екосистема и в частност ливадите Посидония - от съществено значение за Средиземно море, преработвайки 35 пъти повече въглероден диоксид, отколкото амазонските гори, и до 5 пъти повече от другите видове цъфтящи морски растения.

В рамките на темата за слънцезащитата трите марки на NAOS представиха своите новости и иновации. Най-младата марка в семейството на компанията – ETAT PUR, представи за пръв път в България линията Чиста слънцезащита. Слънцезащитните минерални флуиди SPF 30 и SPF 50+ са със 100% минерална, водоустойчива, висока и широкоспектърна защита от UVA и UVB лъчи, като едновременно с това омекотяват и подхранват кожата с растителни масла в перфектна хармония с естествените липиди на кожата. 

Това лято ще бъде още по-красиво със слънцезащитните продукти на ESTHEDERM и новата звезда в портфолиото на марката - озаряваща слънцезащитна пудра, която съчетава свойствата на грим, слънцезащита и антиоксидантна грижа в едно. Новият продукт с универсален цвят мигновено изравнява тена, защитава по всяко време на деня и предпазва от фотостареене в дългосрочен план. 

BIODERMA представи изцяло обновеното си слънцезащитно портфолио в серията Photoderm с новия патентован комплекс SUN ACTIVE DEFENSE. Технологията комбинира слънцезащитни филтри с биологична защита – ектоин и манитол, за да осигури допълнителна защита на кожата от вредното действие на UVA лъчите и да подсили естествените защитни сили на кожата под слънцето. Пигментациите на кожата марката адресира с новите формули на Photoderm M SPF 50+, наличен вече в 3 цвята за всеки тип кожа, и Photoderm SPOT-AGE SPF 50+ с интелигентен комплекс от активни съставки, които противодействат на появата на нови слънчеви петна и други признаци на фотостареене. 

Истинската иновация в слънцезащитата от BIODERMA тази година е слънцезащитното мляко Photoderm Lait ULTRA SPF 50+. Новият продукт осигурява много висока слънцезащита дори и за най-уязвимата кожа. Формулиран с 4 слънцезащитни филтъра, Photoderm Lait ULTRA SPF 50+ е подходящ за бременни, бебета над 12 месеца, както и за пациенти, подложени на фотосенсибилизиращо лечение. Ултра устойчив на вода, пот и пясък, с лека текстура, осигуряваща 8 ч. хидратация, продуктът е идеалният спътник за цялото семейство през лятото.

От компанията акцентираха, че грижата за кожата е не по-малко важна от грижата за тялото и ума, чрез благотворното въздействие на бягането – най-естественият за човека спорт, и поканиха всички дами на старта на четвъртото издание на единственото изцяло женско бягане BIODERMA Women’s Run. Тази година събитието ще се проведе на 25-ти юни, категориите за участие отново са 5, а събитието традиционно е с благотворителна кауза - 20% от средствата от такси за участие в BIODERMA Women’s Run се даряват на Сдружението „Деца с онкохематологични заболявания“, което BIODERMA подкрепя от 2018 г. чрез кампанията „Заедно сме в училище без граници“. Регистрацията е отворена на сайта на събитието

Отборът на NAOS вярва, че предизвикателствата – като това да се включиш за първи път в състезание по бягане, се посрещат много по-лесно и приятно заедно, даде пример по екипност и прикани всички да създадат свои отбори за BIODERMA Women’s Run, за най-бързите от които ще има специални изненади.