Effie България обяви финалистите в петнадесетото издание на престижния конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации. Претенденти за отличието Effie сакампании и комуникационни активности, доказали максимална ефективност по измерими критерии, реализирани в периода 1 януари 2021 – 31 август 2022 година. Тази година, благодарение на въвеждането на категория „Устойчив успех“, агенции и компании имаха възможност да демонстрират ефективността на маркетинговите комуникации за повече от 3 години.
Effie® България обяви журито на тазгодишното издание на престижния конкурс
Доказали се специалисти от различни области на бизнеса оценяваха най-ефективните маркетингови комуникации в конкурса и определиха най-съвършено изпълнените кампании, които достигнаха до финалния кръг:
КАТЕГОРИЯ: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ
Твоята първа работа има значение
Търговска марка: TELUS International Bulgaria
Клиент: TELUS International Bulgaria
Агенция: proof.
Маркетингконсултации и проучвания: BluePoint
Медийна агенция: Digitas
КАТЕГОРИЯ: МАЛЪК БЮДЖЕТ
Топли приказки за лека нощ
Търговска марка: Олимпус
Клиент: Тирбул ЕАД
Агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Direct Media KRES
Тематичен уъркшоп подпомага подготовката на заявките за престижните награди Effie България
КАТЕГОРИЯ: МАРКЕТИНГ ПРИ АКТУАЛНИ СЪБИТИЯ
Дари или купи изкуство за Украйна
Търговска марка: Фондация „За Нашите Деца“
Клиент: Фондация „За Нашите Деца“
Агенция: TheSmarts
PR агенция: Paragraph42
#choosetovote
ТЪРГОВСКА МАРКА: Skapto
Клиент: Skapto
Агенция: proof.
Продуцентска къща: Pudding
КАТЕГОРИЯ: МЕДИЯ СТРАТЕГИЯ И ИНОВАЦИИ В ТРАДИЦИОННИ И ДИГИТАЛНИ МЕДИИ
Карта, та дрънка!
Търговска марка: KauflandCard
Клиент: Kaufland България
Агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Творческа агенция: Noble Graphics
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media
OMV MaxxMotion
Търговска марка: ОMV
Клиент: OMV България
Агенция: Carat, a dentsucompany
OMD е обявена за глобална медийна агенция на 2020 година
КАТЕГОРИЯ: НЕСТОПАНСКИ СЕКТОР
БарзаЗдраве
Търговска марка: Фондация „Три жени‟
Клиент: Фондация „Три жени‟
Агенция: McCann Sofia
Партньор: Медицински център Ориндж
Дари или купи изкуство за Украйна
Търговска марка: Фондация „ЗаНашитеДеца‟
Клиент: Фондация „За Нашите Деца‟
Агенция: The Smarts
PR агенция: Paragraph42
SoundOff
Търговска марка: Фондация „Четири лапи‟
Клиент: FourPaws Bulgaria
Агенция: proof.
Продуцентска къща:PushPull
КАТЕГОРИЯ: ПОЛОЖИТЕЛНА ПРОМЯНА
Най-сладкият начин да спасиш света
Търговска марка: Mastercard
Клиент 1: Mastercard Bulgaria
Клиент 2: Истински мед
Агенция: McCann Sofia
Storytelling: 3 Минути Медия
С карта се стига навсякъде
Търговска марка: Банка ДСК
Клиент: Банка ДСК
Агенция: Noble Graphics
КАТЕГОРИЯ: ПРОМОЦИИ
MyFixeez
Търговска марка: Kaufland България
Клиент: Kaufland България
Агенция: Wunderman Thompson Sofia
Медийнаагенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Продуцентска къща: AprioriProduction House
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Пиеш Фибела- Печелиш награди.
Търговска марка: ФибелаУейв
Клиент: Обединена Млечна Компания
Агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: Optimum Media OMD
Дигитална агенция: MATE Advertising
Свежите суперфутболисти
Търговска марка: Kaufland
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън OMD
Медийна агенция: Zenith Media
КАТЕГОРИЯ: СТОКИ
Освежи се с 300
Търговскамарка: Coca-Cola
Клиент: Coca-Cola Bulgaria
Агенция: McCann Sofia
Медийна агенция: Huts Group
Серия „Шуменско Авторско Пиво‟
Търговскамарка: Шуменско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
КАТЕГОРИЯ: УСЛУГИ
„Всяка мечта си струва‟ – потребителски и жилищни кредити
Търговска марка: Пощенска банка
Клиент: Пощенска банка (Юробанк България АД)
Агенция: Ogilvy Group Bulgaria
Дигитална агенция: Digital ID
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Продуцентска къща: KnowHowFilms
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Карта, та дрънка!
Търговскамарка: Kaufland
Клиент: Kaufland България
Агенция: Noble Graphics
Продуцентскакъща: Human
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media
Рециклирай и спести
Търговска марка:Yettel
Клиент: YettelБългария
Агенция:guts&brainsDDB
Медийнаагенция: PHD
Продуцентскакомпания: PushPull
КАТЕГОРИЯ: УСТОЙЧИВ УСПЕХ
На върха на планината
Търговска марка: Пиринско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща:Switch Productions
Супер Селско
Търговска марка: Гурменица
Клиент: Ростар БГ
Агенция: Нитрам Комюникейшънс
Медийна агенция: Mindshare
Продуцентска компания: Комбайн Продъкшънс (кампания 2017)
Продуцентска компания: КnowHowFilms (кампания 2018)
Продуцентска компания: Filmmaker (кампания 2021)
КАТЕГОРИЯ: ВЪВЕЖДАНЕ НА НОВ ПРОДУКТ ИЛИ УСЛУГА
Няма финалисти
КАТЕГОРИЯ: МЕДИИ, КУЛТУРА И РАЗВЛЕЧЕНИЯ
Няма финалисти
Победителите ще бъдат обявени по време на официална церемония на 13 декември 2022 година. Билети за събитието могат да бъдат закупени през https://www.effiebulgaria.org.
Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.
Конкурсът Effie България се организира отБългарска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), като тази година се провеждат под наслов „Съвършено свършена работа“.
Наградите Effie България 2022 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group – платинен спонсор, и Kaufland България – златен спонсор на конкурса.
За наградите Effie:
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции.
Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
Началото е през 1968 г. Тогава Американската маркетингова асоциация създава програма за класиране на най-ефективните рекламни кампании. Днес, почти 50 години по-късно, Effie вече е най-престижната средспециализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени Global Effie и локалните Effie Europe, Effie Asia Pacific, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North Africa и 50 Effie национални конкурса. Създаден бе първият обективен индекс за успешна комуникация и марка - Effie Effectiveness Index.
В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измеримик ритерии.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- Сдружение за гражданска инициатива „Аз съм от Вършец“ награди участниците в благотворителния конкурс за детсканка „Коледа за Марти“
- Площадът в Димитровград отново коледна трапеза
- Обявиха международен конкурс за нова визия на Градския пазар в Пазарджик
- Отличиха победителите в конкурса за коледна картичка „Коледа е добро“