
Българската верига хипермаркети и супермаркети „Жанет“ се включи в пилотната инициатива на Министерството на земеделието и храните - „Великденска кошница“. Тя има за цел да осигури на трапезата на всеки дом основните празнични продукти на достъпни за потребителите цени, без компромис в качеството.
„Жанет“ влиза в кампанията с много ниски цени за пресни български яйца и агнешко месо, козунаци, тематични сладкарски изделия, плодове и зеленчуци, млечни продукти, варива, качествени растителни и животински масла, напитки и др.
Като част от инициативата на министерството предлаганите горепосочени продукти в „Жанет“ са на контролирани цени до 19 април включително.
Кампанията има за цел да допринесе за предотвратяване на прекомерни повишения на цените в този период. Като социално ангажирана компания „Жанет“ предоставя широк спектър от висок клас храни на много ниски цени.
Цената на българско яйце (размер М) е 30 ст., кората от 30 броя струва 8.99 лв. Прясното агнешко месо с кост е на цена 14.99 лв. кг, агнешката плешка – 19.99 лв. кг, а агнешкия бут 20.99 лв. кг. По традиция „Жанет“ работи с най-добрите български ферми за месни и млечни продукти. Доставките от месокомбинат „Свищов“ идват всеки ден ексклузивно за клиентите на веригата.
Промо пакетът „Свежест“ съдържа свежа зелена салата, репички и връзка зелен лук – цената за всичко е 1.99 лв.