Достатъчно е да видим една фалшива новина два пъти, за да започне нашият мозък да я „отчита“ като истина. Това показват последните изследвания на поведението на потребителите в социалните мрежи.
Как точно реагира нашият мозък, когато четем различни информации в социалните мрежи?

Кога и защо започваме да си мислим, че една невярна новина е истина и доброволно "се давим" в морето от дезинформация?
Какъв е механизмът на най-разпространяваните фалшиви новини в информационното пространство?
Отговор на тези и още въпроси може да чуете "В търсене на истината" и в този епизод на рубриката „В дълбините на дигиталния океан“ с Дидо Манолов, доктор по психология и гост-водещ в ефира а Дарик Пловдив.
Автор: Дидо Манолов
Продуцент и редактор: Лалка Златанова
Аудио и видео монтаж, саунд дизайн и постпродукция: Петър Тодоров
Още по темата
- Здравка Евтимова: 15 септември е началото на едно голямо откритие на таланта на всяко дете!
- Любенов: Максимумът на Пеевски с клиентелисткия вот е второ място!
- Милен Любенов: Нито Пеевски, нито Борисов имат интерес от предсрочни избори!
- Изнесеното студио на Дарик от Европарламента в Страсбург информира над 1 000 000 души у нас