"Туитър" (Twitter) обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие поради спад на приходите и въпреки ръста на броя на потребителите, предаде Асошиейтед прес.
Спадът на приходите е с около 1 на сто до 1,8 милиарда под натиска на проблемите с рекламите и несигурността около офертата за придобиването на компанията от страна на Илон Мъск.
Мъск се отказа от сделката с Туитър, компанията ще го съди
За същия период броят на активните дневни потребители се е увеличил с 16,6 на сто до 237,8 милиона спрямо миналата година, но въпреки това приходите на компанията спадат.
"Туитър" пряко обвини Мъск и продължаващата битка около придобиването на компанията спада. Компанията съди милиардера, след като той обяви, че изтегля офертата си на стойност 44 милиарда долара, а делото е насрочено за октомври. Това породи хаос в компанията и изправи на нокти рекламодателите.
Сенатори призовават за разследване на TikTok
Все пак приходите от реклами за периода са се увеличили с 2 на сто до 1,08 милиарда, доста под очакванията на Уолстрийт от 1,22 милиарда долара, по данни на "Рефинитив", цитирани от Ройтерс.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- Безводието в селата в Пловдивско е заради 60% загуби по остарялата ВиК мрежа
- Невъобразима мъка: Марая Кери загуби две от най-близките си жени в един ден
- Григор отпадна на старта в „Мастърса“ в Синсинати
- Мъск се среща в Израел с президента на страната и със семейства, чиито близки са заложници на “Хамас”