Споделените идеи могат да доведат до неочакван успех, а всяко ново знание увеличава два пъти повече шанса за този успех.
Основна необходимост за устойчивостта на бизнеса са препоръките на доволните клиенти, които могат да улеснят усилията ни в продажбите до 80%. Затова за всеки бизнес е важно да търси обратната връзка от клиентите си, смята председателят на асоциацията на производителите, вносителите и търговците на гуми в България Борислав Враджалиев, който е официален представител и на Goodyear у нас. Враджалиев е сред избраните мотивационни лектори, с които се срещат студентите от Висше училище по застраховане и финанси в столицата. По време на лекцията си в зала „Маргел 360“ той успя да прикове вниманието на младите хора в продължение на повече от 2 часа.
Успехът във всички преговори, според него, започва от първите секунди на първата среща, от добрата информираност на преговарящия, както и от „куфарчето с инструменти“, от което всеки трябва да знае „в кой момент какво да извади“.
Едно искрено „Благодаря!“ отваря врати в бизнеса, а инвестицията в качество, винаги затваря по-лесно сделките, категоричен е Боби Враджалиев. Като дългогодишен и успешен представител на бранша, той смята, че всеки получава, не това което заслужава, а това за което се спазари.
Когато сме на кръстопът, ценностите са тези, които ни помагат да вземем решение. 70% от всичко, което ни е нужно да знаем, го научаваме сами в живота – през опита, решенията и победите. А всеки проблем, е нова възможност, каза още той пред студентите, които в края на интерактивната лекция участваха в разрешаването на казус по инвестиционен мениджмънт и се включиха в традиционния за маорите от Нова Зеландия Haka dance.
Честит празник и успех на всички студенти!