
В Пловдив стартира приемът на номинации за едно от най-значимите признания в образователната сфера – Наградата на Регионалното управление на образованието. Отличието се присъжда ежегодно на учители и директори, които със своя висок професионализъм, всеотдайност и постигнати резултати в обучението, възпитанието и социализацията на децата и учениците, допринасят за развитието на образованието в региона.
Номинации могат да се правят от широк кръг хора – родители, ученици, граждани, директори и учители за свои колеги, като се очаква те да бъдат мотивирани и да съдържат конкретни постижения и аргументи. Наградата включва почетен плакет, грамота и финансово поощрение, определено в рамките на възможностите на институцията.
Критериите за подбор в категорията „Педагогически специалист“ включват доказан принос в създаването на добри педагогически практики и мотивация на учениците, участие в учебни и извънкласни проекти, представяне на идеи на конференции и конкурси, както и успехи при работа с деца в риск, в мултикултурна среда или със специални образователни потребности. Високо се оценява и взаимодействието с родители и общността, както и участието в разрешаването на конфликтни ситуации.
За категорията „Директор“ се търсят личности, които успешно обединяват екипа си, развиват материалната база на институцията, насърчават и прилагат иновации, реализират проекти и политики, отговарящи на регионалните образователни приоритети, и поддържат ефективни връзки с родителите и външни партньори.
Предложенията трябва да бъдат изпратени до 10 май 2025 година на електронната поща на РУО – Пловдив, чрез Системата за сигурно електронно връчване, по пощата или лично в административния център на институцията.
Още по темата
- Трето класиране за гимназиите в Пловдив: ИТ и езиковите паралелки водят по интерес
- 157 седмокласници от Пловдив и областта чакат трето класиране за прием в 8 клас
- Хуманитарната гимназия остава най-желана, МГ отново с най-висок бал в Пловдив
- БЕЛ изпреварва математиката по среден успех на малките матури в Пловдив – 16 четвъртокласници със 100 точки и на двата изпита