Едно от направленията, за които се бори Ралица Касимова, е да стимулира потребителите да бъдат по-информирани и по-активни. Задължително условие е зад щанда да седи или производителят, или член на семейството или стопанството му. Защото само така може да има най-достоверна информация и да се възвърне доверието към българския производител. Пет или шест марки бакпулвер винаги имат царевично нишесте в съдържанието си - съставка, която няма място в бакпулвера.

От година и половина насам цените на фермерските стоки почти са се изравнили с тези по супермаркетите. Това са честните цени на производителите, които самите те си определят. 

На въпроса дали са толкова силни големите производители, че да могат да преминават всички пречки лесно, Ралица каза: „На тях им е постлан червен килим, а българските производители са "смазвани" всеки ден от изисквания и забрани и са забутвани по замрели пазари в София и страната.“

Целия разговор с Ралица Касимова чуйте в прикачените аудио и видео файлове.

Слушайте и гледайте новия подкаст на darik.bg „В тренда“ в YouTube, Instagram и TikTok

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни в LinkedInФейсбук, TikTok и Инстаграм