За първи път Lidl посреща японската кулинарна традиция във всичките си 127 магазина. Над 40 азиатски продукта от страната на изгряващото слънце ще бъдат достъпни за клиентите на веригата от 4 до 10 март в цялата страна. 

Любителите на суши ще имат възможност да открият всичко необходимо за приготвянето на едно от най-популярните японски ястия - от ориз за суши до нори водорасли, джинджифил за суши, японски соев сос и уасаби паста. 

Вкусът на Япония идва също с рамен супа, нудли удон, гьоза и веган салата Уакаме. От напитките клиентите на веригата могат да опитат японско уиски и оризова напитка с матча. Спокойствие в забързаното ежедневие Японската седмица в Lidl ще внесе с разнообразие от чайове в японски стил и джинджифилови сладки с късмети.  

Тематичните седмици на веригата са част от концепцията за умно пазаруване на Lidl, като предлагат истинско гастрономично пътешествие по света, без клиентите да напускат дома си. Разнообразието от кулинарни изкушения, които Lidl предоставя, са възможност всеки да се потопи в културата и обичаите на различни страни и да се докосне до тяхната кухня и характерни вкусове.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 127 магазина в 54 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.