"Мисля, че темата с искане на оставката се изтърка. Аз съм министър и на потребителя, не само на ресторантьорите. Туризмът е преживяване и това, което трябва да дадем, е качество. Обърнах се с тази позиция към бизнеса именно да ми помогнат да защитим качеството на продукта“- Това заяви пред журналисти в Бургас днес министърът на туризма Зарица Динкова.
По-рано тя се опита да внесе успокоение в спора за "златните пържоли" и в своя позиция обяви, че ако сдруженията, които заплашиха със съд недоволен клиент, се държат по този начин с хората, дръзнали да се оплакват, на нея ще й е трудно да защити оставането на деветте процента ДДС за заведенията и след края на годината.
В отговор пък ресторантьорите поискаха оставката й заявявайки, че тя е обявила открита война на бранша.
"Смятам, че голяма част от бизнеса се старае да доставя качествена услуга. Не виждам причина да говорим за оставката ми. Работата на министъра е да балансира между потребителите и бизнеса. Аз защитих интереса на целия туристически сектор. Не може да демонстрираме такова отношение в индустрията. Имиджът на българския туризъм не може да е да заплашваме клиентите със съд", каза министър Динкова.
Още по темата
- Премиерът Главчев: Боеспособността, модернизацията и превъоръжаването на Българската армия са ключова задача/ВИДЕО/
- Министър Коритарова: Язовир „Черни Осъм“ е безалтернативен проект за водоснабдяването на областите Плевен и Ловеч
- Финансовият министър увери, че не се предвижда увеличение на данъците за догодина
- Министърът на отбраната: До няколко дни ще бъде разчетена черната кутия на разбилия се самолет L-39