В края на миналата година МБАЛ „Сърце и Мозък“ потърси обратна връзка от своите пациентиРеализираното в края на изминалата година анонимно допитване е водено от стремежа на ръководството на МБАЛ „Сърце и Мозък“ гр. Бургас към устойчиво подобряване качеството на обслужване на всички пациенти. Целта на анкетата бе установяване нивото на удовлетвореност от административните и медицинските услуги, качество на битовите условия, предоставяни от лечебното заведение, както и откриването на възникнали проблеми – с цел тяхното преодоляване. Анонимно мнение по поставените въпроси изразиха общо 127 пациенти. Анкетната карта се състоеше от 17 въпроса, касаещи пряко цялостния процес на предоставяне на услуги от страна на здравното заведение.

 

 

Според анкетирането – 54% от пациентите са постъпили по спешност във високоспециализираната кардиологична болница, спрямо 46%, постъпили за диагностика. 100% от допитаните пациенти поставят максимална оценка за качество на обслужване на регистратура. 84% от анкетираните оценяват времето в приемния кабинет и настаняването в болнична стая като бързо и ефективно, а останалите препоръчват оптимизиране и скъсяване на процедурата по прием. 99.7% заявяват категорично, че биха избрали да се лекуват отново в болницата и биха я препоръчали на свой близък. 100% от пациентите определят лечението за отлично и дават най-висока оценка на лекарския и сестринския персонал!

 

В заключение: Резултатите от проведеното проучване показват, че пациентите на МБАЛ „Сърце и Мозък“ гр. Бургас дават изключително висока оценка за цялостната дейност на здравното заведение - качеството на административното обслужване, ефективността и високото професионално ниво на лекарски и медицински персонал, както и висока оценка на материалната база и битовите условия.  

 

„Благодаря за изключителните грижи, отдадеността и човешкото отношение! Пожелавам на всички лекари да продължават да лекуват със същия ентусиазъм и висок професионализъм“, „МБАЛ „Сърце и Мозък“ е най-модерната болница, в която съм се лекувала! Медицината е на световно ниво! А битовите условия и отношението на персонала създават уют и спокойствие, нетипични за болнична обстановка! Възхитен съм!“, „Продължавайте все така! Вие сте гордост за град Бургас!“  - са само част от посланията, които пациентите оставиха по анкетните си карти.