"Ученическите и студентски карти, които са факт и са нещо добро, са сред тях. Но критиките за тарифната политика не бяха чути и хаосът е налице.
Нека пазим София от експерименти, за да не бъде счупена, както беше счупена държавата за 6 месеца миналата година.
2023 г. ще бъде изключително тежка за местната власт, защото политическата турбуленция на национално ниво води до застой на местно ниво.
Надявахме се на конструктивна и градивна работа в последните месеци работа на Столичния общински съвет, обаче сме свидетели как „Спасителите на София“ приеха за свои предложенията за въвеждането на годишната карта за ученици и студенти и прочие. Стана и практика да чуваме „аз или ние сме „за“, но гласуваме против“. Резултатите от подобна политическа шизофрения в момента се виждат."
СОС решава дали да се върне се върне картата за една линия на градския транспорт
Това заяви в свое изказване председателят на групата „Патриоти за София“ и председател на Комисията по транспорт в Столична община Карлос Контрера.
А що се отнася до тарифната политика – явно сме се предоверили на експертните предложения, единодушно подписани в комитета за наблюдение от представителите на ГЕРБ, БСП, Демократична България, плюс независимия Борис Бонев, коментира Контрера.
"Навлязохме в последната година от мандата на този състав на общинския съвет. Нашата политическа група, „Патриоти за София“, се надяваше, че конструктивното, градивното ще бъде основното в месеците, които ни остават за работа. Уви, лошите парламентарни практики, антагонистичният подход в политиката от парламентарното битие се пренесоха и тук. Всеки опит за консенсус е миниран от потенциален бъдещ взрив и последващи политически разправии, част от които напълно безсмислени.
Карлос Контрера: ВМРО ще настоява за връщане на месечната карта за една линия в София
Така стигаме до ситуациите като в последния случай с тарифната политика за градския транспорт. Едни подписват, после се отричат от подписите си, настава групова амнезия кой какво е предложил и т.н. Стана и практика да чуваме „аз или ние сме „за“, но гласуваме против“. Резултатите от подобна политическа шизофрения в момента се виждат. А що се отнася до тарифната политика – явно сме се предоверили на експертните предложения, единодушно подписани в комитета за наблюдение от представителите на ГЕРБ, БСП, Демократична България, плюс независимия Борис Бонев.
Пренасочват към 6 квартала парите за ремонт на Борисовата градина
Виждате, че обществото приема на нож някои от тях. В крайна сметка видовете и цените на превозните документи са политически акт, изразител са на политика, която се води в обществения транспорт. И макар едно предложение да е правилно от експертна гледна точка, напомням Ви, не е задължително то да е обществено приемливо и защитимо пред гражданите. Липсата на достатъчно комуникация, на добра комуникация с обществото доведе и до полярни настроения, негативни настроения, което едва ли е целта на всички нас. Станахме и свидетели на нещо друго – чужди предложения да бъдат плагиатствани и обявявани за свои, така например нашите предложения, на „Патриоти за София“, на ВМРО, бяха припознати от спасителите на София и тукашния им представител и обявени за техни. Говоря например за въвеждането на годишната карта за ученици и студенти и прочие.
Бивш заместник на Фандъкова поема „Железопътна инфраструктура“
Затова очевидно ще вървим към ревизиране на част от тарифната политика, очевидно прословутата карта за една линия във всичките ѝ вариации ще бъде върната като превозен документ. Очевидно задължителната валидация падна жертва на грешната или липсваща комуникационна стратегия. И въпреки това смятам, че в останалата част бяха направени и защитени добри предложения, някои от които работят от септември 2022 г. и хората ги ползват.
Председателят на СОС за Борис Бонев: Не може първата ти работа да е кмет на София
Настоящата 2023 г. прогнозираме, че ще бъде изключително тежка за местната власт, защото политическата турбуленция на национално ниво води до застой на местно ниво. Посрещаме годината без бюджет, без управление, продължаваме със скандали и нищоправене, докато една по една критичните ни обществени системи – „сигурност“, „транспорт“, „инфраструктура“ залиняват и затъват ден след ден. Това е лицето и ефектът на промяната, докаран от модерните неомарксисти, които иначе се мислят за десни. Това е ефектът на управлението на умните и красивите, на променкаджиите и разградската десница.
„Спаси София“ настоява за връщане на нощния градски транспорт
В крайна сметка, за да бъдем позитивни все пак за финал, пожелавам на всички Вас, на всички нас, повече разум, въздържаност и в крайна сметка чувайки гласа на гражданите, да вземаме по-прагматични решения. Нека пазим София от експерименти и дилетантски управленски решения, за да не бъде счупена София, както беше счупена държавата за шест месеца миналата година", добави още общинският съветник от ВМРО.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- Поредна драма в ПП-ДБ-СС: Кметът на район „Илинден“ става независим (ВИДЕО)
- Борис Бонев: Не искаме да получаваме информация за политиките на София, а да участваме в тях
- Врачанският театър получи приз " "Будител на годината" - 2024 г.
- С патриотичен събор ВМРО - Враца почете 100-годишнината от гибелта на Тодор Александров