От понеделник в цялата търговска мрежа на „Кауфланд” ще бъде налична специална карта за отстъпки при пазаруване. Това съобщиха от веригата, откъдето уточниха, че тя ще бъде и физическа, и електронна, а основната й цел ще е да пести пари и да даде достъп до специалните предложения на марката.

Клиентът и неговите изисквания са в основата на работата на Кауфланд, а пазарната политика се базира на 4 ценности. Това са цена, качество, разнообразие и улеснение, обяви търговският директор на компанията Ялчин Джем и допълни, че това е причината за създаването на новата Kaufland Card.

Активацията на картата се прави по няколко начина. Ако е физическа, това може да се случи на терминалите в хипермаркетите или на сайта на компанията, а ако е дигитална – чрез приложение, изтеглено на телефона. Дигиталната карта разполага и с архив от цифрови касови бележки, за да може да бъде направена справка за напазаруваното по всяко време.

Чуйте: