Горивният филтър е филтър в горивната линия, който отстранява от горивото частици от почва и ръжда и обикновено се състои от касети, съдържащи филтърна хартия. Те се намират в повечето двигатели, задвижвани с газ. Горивният филтър се намира в горивопровода, за да отсее от горивото примеси като почва, остатъци, боклук и частици ръжда. Горивният филтър предпазва основните части на двигателя, като филтрира непознати частици, които биха могли да повредят горивния инжектор.

Съществуват два вида горивни системи за двигатели на превозни средства: бензин и дизелово гориво.

Те включват филтър за гориво в резервоара, филтър за дизелови частици, филтър за вентилация на резервоара, модул за филтриране на горивото с безметален компонент за филтриране на горивото и филтър за гориво в тръбопровода. За тези филтри се предлага набор от филтриращи материали, които зависят от необходимото изпълнение и геоложките условия.

Видео източник: autodoc.bg

Как работи.

Сифонът на магазина на ъгъла е мястото, откъдето горивото започва своята екскурзия:

Газта преминава през сифона за гориво. Сифонът изпраща горивото от резервоара за гориво към двигателя. Сифонът захранва горивото през горивните тръбопроводи, които пренасят горивото от резервоара до двигателя, за да се подпише. двигател. От основно значение е горивото, което постъпва в двигателя, да се обезмириси и да се изпуска от земята или частиците. За да се предотврати навлизането на каквито и да било отпадъци в двигателя, горивният канал ще помогне за отстраняване на замърсяванията или замърсяванията с отпадъци. Смяната на тръбата изисква подобряване на цялата инсталация.

В момента, в който премине през горивния канал, горивото пристига в двигателя и се имплантира в камерата на звездата, за да се осъществи запалване с помощта на горивните инжектори.

Кога е време за промяна.

Повечето производители препоръчват смяна на горивния филтър между 20 000 и 150 000 мили. Колкото по-стар е автомобилът, толкова по-често трябва да се сменят филтрите. Това се дължи на факта, че след около седем години шофиране ръждата, замърсяването и боклукът се развиват по-бързо и блокират филтъра.

Ето пет от симптомите на лош горивен филтър, за които трябва да внимавате:

  • Трудно ви е да започнете работа с автомобил. Ако приемем, че проблемът е в горивния филтър и той не бъде сменен скоро, може да се окаже, че автомобилът ви не иска да запали по никакъв начин.
  • Невъзможност за разреждане или рязко неактивно. ...
  • Забавяне на автомобила.
  • Разочарование на част от горивната рамка.
  • Шумни смущения от сифона за гориво.

Как да се промени.

  • Поставете поддържано отделение под филтъра. Премахнете всички болтове, които свързват секцията на горивния филтър с автомобила.
  • Носейки предпазни очила, внимателно отстранете маркуча на залива от филтъра.
  • Отстранете филтъра.
  • Обърнете двигателя и веднага проверете за разливи.
  • Позволете на двигателя да работи за кратко, преди да го спрете.
  • Поставете отново предпазителя на горивната помпа.