Кампанията „СТОП реклама“ постигна следните резултати до момента:
Можем ли да спрем хартиената реклама в пощенските кутии
Изпратени и раздадени са над 20 000 стикера. Предстои фотоконкурс с продължителност от 10 април до 12 май 2023-а. Целта на конкурса е да акцентира върху опазване на природните ресурси и подобряването на състоянието на средата, в която живеем, включително чрез добър пример и действия като измерване на „нежеланата поща“, отказ от получаване на хартиен отпадък и намаляване на неговото образуване.
Намаляват ли хартиените рекламни брошури
Важно е фокусирането върху връзката бизнес - домакинства и приноса ѝ за сформиране на общество с нулеви отпадъци. Предстои провеждане на кръгла маса от 30 май 2023 г. в Клуб "Перото". Основните теми, които ще бъдат обсъждани по време на кръглата маса:
- Какво представлява йерархията на управление на отпадъците и връзката бизнес - домакинства?
- Европейски практики по проблема с отпадъците от „нежелана поща“;
- Какви са ползите за рекламодателите, които се съобразят с правото на гражданите да използват стикера „СТОП на рекламата!“ и да се откажат от получаването на нежелана реклама?
- Кои работодатели и фирми вече спазват ограничението на стикера и защо?
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts