Кампанията „СТОП реклама“ постигна следните резултати до момента:

Можем ли да спрем хартиената реклама в пощенските кутии

Изпратени и раздадени са над 20 000 стикера. Предстои фотоконкурс с продължителност от 10 април до 12 май 2023-а. Целта на конкурса е да акцентира върху опазване на природните ресурси и подобряването на състоянието на средата, в която живеем, включително чрез добър пример и действия като измерване на „нежеланата поща“, отказ от получаване на хартиен отпадък и намаляване на неговото образуване.

Намаляват ли хартиените рекламни брошури

Важно е фокусирането върху връзката бизнес - домакинства и приноса ѝ за сформиране на общество с нулеви отпадъци. Предстои провеждане на кръгла маса от 30 май 2023 г. в Клуб "Перото". Основните теми, които ще бъдат обсъждани по време на кръглата маса:

  • Какво представлява йерархията на управление на отпадъците и връзката бизнес - домакинства? 
  • Европейски практики по проблема с отпадъците от „нежелана поща“;
  • Какви са ползите за рекламодателите, които се съобразят с правото на гражданите да използват стикера „СТОП на рекламата!“ и да се откажат от получаването на нежелана реклама?
  • Кои работодатели и фирми вече спазват ограничението на стикера и защо?

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни във Фейсбук, TikTok и Инстаграм