Препълнените пощенски кутии са често срещана гледка във всички градове в страната. Голяма част от тези брошури не се четат и свършват на боклука, без дори да бъдат рециклирани правилно. 

Организацията „STOP Реклама“ обработва информацията за местоживеенето на хората, които поръчват стикерите. Тази информация те изпращат на всички големи търговски вериги и организациите, които печатат най-много реклама, за да си намалят тиража, ефективно намалявайки и разходите им.

Засега регистрациите на местоживеене са само за град София.

25 000 стикера са над 4% от домакинствата в София, с които ще се спасят 45 000 - 50 000 дървета.

Такива стикери са вече практика в много европейски държави.

„STOP Реклама“ има споразумение с големите търговски вериги и им дава всички сигнали за неспазване на стикера, а те подават сигналите към фирмите разносвачи.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм