Препълнените пощенски кутии са често срещана гледка във всички градове в страната. Голяма част от тези брошури не се четат и свършват на боклука, без дори да бъдат рециклирани правилно.
Организацията „STOP Реклама“ обработва информацията за местоживеенето на хората, които поръчват стикерите. Тази информация те изпращат на всички големи търговски вериги и организациите, които печатат най-много реклама, за да си намалят тиража, ефективно намалявайки и разходите им.
Засега регистрациите на местоживеене са само за град София.
25 000 стикера са над 4% от домакинствата в София, с които ще се спасят 45 000 - 50 000 дървета.
Такива стикери са вече практика в много европейски държави.
„STOP Реклама“ има споразумение с големите търговски вериги и им дава всички сигнали за неспазване на стикера, а те подават сигналите към фирмите разносвачи.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм