Работна среща на представители на туристическия бизнес на тема: „Електронен маркетинг и електронни инструменти за по-успешен туристическия бизнес“ започва днес в Хасково и ще продължи утре. Официалното откриване е от 10 ч. в зала "Марица" на областната администрация.


Форумът е организиран от Регионалната туристическа асоциация „Родопи“ в изпълнение на Проект „Интелигентни маркетингови стратегии за туризъм в трансграничния район“, съфинансиран oт Eвpoпeйcĸия фoнд зa peгиoнaлнo paзвитиe и oт нaциoнaлнитe фoндoвe нa cтpaнитe, yчacтвaщи в Πpoгpaмaтa зa трансгранично cътpyдничecтвo ІNТЕRRЕG V-А „Гъpция-Бългapия 2014-2020“. Изпълнява се от 7 партньори от трансграничния район на Република България и Република Гърция, сред които публични и неправителствени организации от двете страни. Водещият партньор е Регион „Източна Македония и Тракия“, Гърция, а от българска страна, освен РТАР „Родопи“, партньори са областните администрации на Хасково, Кърджали и Смолян.


Целите на проекта са свързани с проучвания, анализи и рекламиране на региона и природните му забележителности, като обща туристическа дестинация. Проектът предвижда разработване на Маркетингов план и създаване на разпознаваеми маркетингови продукти, чрез използване на съвременни информационни и комуникационни технологии.

Работната среща в зала „Марица“ на хасковската Областна администрация, е ориентирана към собственици, служители и представители на туристическия бизнес от района на Хасково, информират организаторите.

Програмата включва темите:
- Електронен маркетинг в туристическия бизнес;
- Електронни инструменти за колективен маркетинг, създадени чрез проекта и мотивиране на бизнеса за тяхното използване и разпространение.
- Резултати от проведено социологическото проучване за нагласите, очакванията и предпочитанията на туристите в трансграничния родопски район.
- Актуално състояние на туристическия бизнес в района на административните области Смолян, Кърджали и Хасково.