Медийната група на Дарик изпраща изминаващата 2025 г. с рекордни резултати в онлайн пространството. Обявената в началото на миналата година стратегия digital first вече доказва, че е правилната посока на националната медия, която достига до българи от различни поколения, социални групи и части на страната.

Визия и резултати

Сайтът на радиото Darik.bg бележи шести пореден месец с ръст на трафика си. Фейсбук страницата на Дарик е с рекорден брой гледания – 43,6 млн. и расте с над 70 хиляди последователи от началото на 2025 г. Инстаграм обаче е платформата, където медията е абсолютен лидер. С 1 млн. достигнати потребители и 10,2 млн. гледания, Дарик е сред първенците в платформата, предпочитана от младите българи като начин за достигане до информация.

Дарик: Визията digital first и последователният прогрес

Бизнес сайтът на Дарик – DBR.bg също може да се похвали с устойчиви позитивни резултати. Броят на достигнатите потребители в Инстаграм е двоен в сравнение с предходния отчетен период, двойни са и гледанията на DBR.bg във Фейсбук. Активните потребители в сайта пък са нарастнали с 13 на сто.

Качествено съдържание

Радио съдържанието, което се излъчва в Youtube канала ни Darik Plus, се радва на изключителен интерес. Сред най-гледаните предавания са „Денят“ и „Седмицата“ с водещ Божидар Русев. Интервюто с Иво Сиромахов бързо се превърна в едно от най-гледаните на медията – 215 хиляди гледания. Ръст в гледания отчита и „Още от деня“ с водещ Георги Иванов.

Специалното съдържание и проектите в Darik Health на darik.bg, както и предаването „Как да живеем до 100“ в национален ефир, продължават да разширяват аудиторията на медията. Те привличат интереса на иновативни компании и клиники, които инвестират в модерни решения за подобряване на здравната култура у нас. С това Дарик затвърждава позицията си като доверен източник на качествено съдържание и надежден партньор в сферата на здравето и иновациите.