Последователен и устойчив ръст бележат през последните месеци сайтовете от медийната група на Дарик. В социалните мрежи резултатите са рекордни, което поставя бранда сред националните първенци по гледаемост.

Впечатляващи са резултатите във Фейсбук, като най-сериозен е ръстът при Darik.bg и DBR.bg. Сумарно последователите ни в платформата са 1,4 млн. Профилът на Дарик радио се радва на 65% ръст в гледанията, които достигат 43,4 млн. В Instagram пък се радваме на 6,5 млн. гледания и рийч от 644 хил.

Друг канал, където статистиката е безпрецедентна е Youtube. Там предаването „Денят“ с водещ Божидар Русев е лидер по гледания с 1 млн гледания. Други формати, които се открояват са "Следобедният блок с Георги Иванов", както и "Ники Кънчев шоу". Сила набира и женското лайфстайл предаване "Финес с Инес".

Рекордни резултати постигаме и в Тик Ток, където имаме 1,3 млн. уникални потребители и рекордните 6,7 млн. гледания на видеата на Darik.bg.

Събития и специални проекти

Историята на конкурса "Мъж на годината" стартира през далечната 2008 г. и оттогава насам събитието се е превърнало в една от "визитните картички" на бранда. Последният носител на престижното отличие е олимпийският шампион по вдигане на тежести Карлос Насар. Така той се нареди до лидери в сферите си като Петър Стоянов, Жельо Желев, Бойко Борисов, Димитър Бербатов, Пламен Константинов и др. Неизменна част от конкурса е и награда "Мис ТВ чар". 

Дарик

За втора поредна година се състоя събитието FootballNext, първият по рода си футболен форум в България, който обединява водещи експерти от Европа, клубове, компании и организации в името на по-интелигентен, устойчив и конкурентен футболен бизнес. Над 500 представители на футболната екосистема в България вече присъстваха на събитията ни.

Медийната група на Дарик - устойчивото лидерство онлайн

Как да живеем до 100: Longevity Summit също е сред новите ни събития в годишния събитиен календар, което се проведе за втора поредна година и беше с грандиозен успех. Събитието е предназначено за хора, които търсят начини да живеят по-здравословно и дълго; специалисти в здравеопазването, биотехнологии, фитнес, психология, нутриционисти; изследователи и предприемачи с интерес към Longevity, здравна иновация и технологии; всеки, който вярва, че винаги е време да дадеш най-доброто на себе си. Посещаемостта тази година надмина над 350+ участници - лекари, учени, експерти, практици и ангажирани хора от различни сфери, будна и активна аудитория с отговорност към здравето си.

Медийната група на Дарик - устойчивото лидерство онлайн

„40 до 40“ – проект на Дарик – една дългогодишна традиция – проект, който се проведе за дванадесета поредна година и има за цел да търси и намира нови млади и активни, будни, предприемчиви, амбициозни млади хора – 40 души до 40 годишна възраст. Проектът отличава младите и будни хора в 10 категории: Бизнес и предприемачество; Доброволчество; Изкуство и култура; Медицина; Наука, технологии, изобретения; Образование; Околна среда; Правата на човека; Социални дейности; Спорт. Официалната церемония, затворено събитие само с покани, събра над 180+ гости – отличените нови 40, участници от изминали сезони на проекта, специални гости и партньори на Дарик, медийни и институционални партньори, популярни гости и представители на изпълнителната власт. 

Медийната група на Дарик - устойчивото лидерство онлайн

ENERGATE: Новата енергийна реалност – най-новото и обещаващо събитие на Дарик, което ще се проведе за първи път през декември тази година и ще представи актуалните теми и проблеми в бизнеса, енергетиката, батериите, бъдещето и екологията. Конференцията ще събере на едно място водещи експерти, политици, инвеститори и представители на енергийния бизнес, за да обсъдят ключовата роля на системите за съхранение на енергия в трансформацията на енергийния сектор.

Сред лекторите са представители на глобални технологични лидери, които ще споделят визията си за бъдещето на умното управление, електрическата мобилност и интеграцията на ВЕИ. ENERGATE е платформа за идеи, партньорства и визии, която ще очертае следващите стъпки към по-умна, устойчива и свързана енергийна реалност.

Медийната група на Дарик - устойчивото лидерство онлайн

Доверието на аудиторията е нашата сила

Постигнатите резултати показват, че сайтовете на Дарик Диджитъл, както и Дарик радио остават предпочитан източник за информация на българите. Медията продължава да се трансформира в крак с времето и технологиите, каквато визия бе очертана в началото на 2025 г.