"Топлофикация Русе" информира, че всички изравнителни сметки вече са разпратени на клиентите по пощата или изпратени по имейл. "По закон до 15 юли клиентите трябваше да получат индивидуалните изравнителнисметки  за потребената топлинна енергия. Ние успяхме да се справим още преди тази дата. Искам да благодаря на потребителите, които показаха отговорно отношение и оказаха необходимото съдействие, за да извършат инкасаторите отчета на уредите за дялово разпределение.". Това каза инж. Севдалин Желев, директор на предприятието. Той допълни, че при въпроси или необходимост от допълнителна информация, клиентите могат да се обърнат към топлофикацията или фирмите за топлинно счетоводство. 

"Ако даден клиент има евентуално несъгласие по изравнителната си сметка, той може да подаде възражение до 31 август 2021 г. След тази дата съгласно Наредбата за топлоснабдяването не се допускат преизчисления на сметките." напомни инж. Желев. 

Директорът на "Топлофикация Русе" посочи, че през настоящата година са отбелязали ръст на ползването на топлоенергия във все повече сгради, спрямо предходния сезон. "Успяхме да присъединим нови абонати. В нашия град практически няма новострояща се сграда, чиито собственици, при наличие на техническа  възможност, да не са предпочели централно отопление и битова гореща вода. 

„Отдавам това на три основни причини - добра цена, качество и екология.  Централното отопление си остава най-евтиният, най-екологичният и сигурен вариант за осигуряване на качествена топлина в дома“, сподели инж. Желев

Ръководителят на топлофикацията обобщи, че предвид епидемичната обстановка в страната заради COVID 19, отчетите са били  извършвани с грижа за здравето на клиентите и служителите.