Васил Ралчев е създател на InaEssentials - бранд за биокозметика, който оперира в повече от 30 пазара и има повече от 2 милиона крайни клиенти.

По време на форума AGRI SUMMIT 2024 „Семената на успеха”, организиран от Forbes България и Agri.bg, той направи презентация на тема: „Как успешно да реализираме продукцията си с дигитални инструменти?”. 

„Тази презентация е за това как едно семейно предприятие от България успя само да достигне до крайния клиент в цяла Европа”, започна Ралчев.

”Връщам ви в 2019 г. Това беше последната ми година като студент по специалността „Агробизнес Мениджмънт“ в Рединг, Англия. Eдин от изпитите ни по дигитален маркетинг беше да създадем уебсайт и да направим 3 продажби на продукт по наш избор.

Знаех, че семейството ни произвежда страхотни билки, етерични масла и флорални води, които обаче от години продава на едро като суровина за големи козметични и фармацевтични европейски компании. Знаех колко ценят външните ни партньори качеството на тези продукти.

Вижте повече на Darik Business Review.

Слушайте и гледайте новия подкаст на darik.bg „В тренда“ в YouTube, Instagram и TikTok

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни в LinkedInФейсбук, TikTok и Инстаграм