Расте интересът към SMS услугите „Проверка на сметка“ и „Известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването“,  които „Електрохолд Продажби” предлага на потребителите.

От началото на годината дружеството е изпратило близо 200 000 кратки съобщения, от които около 5% са за проверка на сметка, а с останалите 95% е напомнило за просрочени задължения. Електронните известия преди прекъсване на захранването са безплатни, а за проверка на сметката, потребителите плащат само стойността на SMS-а, с който заявяват услугата според тарифния си план, поясниха от дружеството.

Токът в Североизточна България поскъпва с близо 5 на сто

Всеки месец между 20 000 и 27 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са пропуснали стандартния срок за заплащане на консумираната електроенергия. От 1 януари тази година до момента са направени над 2 700 нови регистрации за SMS услуги. Това става през портала за електронно обслужване на дружеството чрез квалифициран електронен подпис или след еднократно посещение на негов търговски център, където се предоставят потребителско име и парола.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм