Възрастна двойка споделя, че е била "ужасена", след като от Райънеър (Ryanair) са поискали 110 паунда, за да отпечатат билетите им на летището, съобщават от Би Би Си.

79-годишната Рут и 80-годишният Питър Джафе разказаха пред Би Би Си, че е трябвало да платят таксата, след като по погрешка са отпечатали билетите си за връщане вместо за заминаване.

Това предизвика вълна от оплаквания в социалните медии относно таксите на авиокомпанията.

Ryanair твърди, че таксите са в съответствие с нейната политика.

Рут Джафе казва, че уебсайтът на Ryanair й се е сторил "много объркващ", но въпреки това смята, че е успяла да разпечата билетите им в деня преди полета. Едва когато пристигнала на летището, разбрала, че случайно е отпечатала грешните билети.

"След това ми казаха, че трябва да отида на гишето на Ryanair, за да получа бордна карта, и там ми взеха 55 паунда (на човек)", казва тя. "Бях ужасена." Тя добави, че за съпруга ѝ не е било лесно да се придвижва от едната част на летището до другата. "Бях доста разтревожена и разстроена."

Мъжът й допълва, че не са имали друг избор, освен да платят, тъй като хора са ги очаквали във Франция.

В неделя дъщеря им написала в социалната мрежа X, известна преди като Twitter, че майка ѝ е направила "нищожна грешка".

"110 паунда за 2 листа хартия, които отнемат 1 минута. Срам за вас", казва тя, обръщайки се към нискотарифната авиокомпания.

Тя добавя, че родителите ѝ е трябвало да платят и допълнителна такса, за да седнат един до друг, тъй като баща ѝ е инвалид.

Постът ѝ, който е видян над 13 милиона пъти, се превърна в място, където хората също изказаха своята неприязън към Ryanair, като много потребители на социалните медии се оплакаха от високите разходи за отпечатване на бордни карти на летището и други "изненадващи" такси.

В изявление на Ryanair се казва: "Всички хора, пътуващи с Ryanair, се съгласяват да се регистрират онлайн, преди да пристигнат на летището за заминаване, и на всички пътници се изпраща имейл/SMS, който им напомня да направят това 24 часа преди заминаването. Съжаляваме, че тези пътници са пренебрегнали напомнянето по електронната поща и не са успели да се чекират онлайн."

Слушайте и гледайте новия подкаст на darik.bg „В тренда“ в YouTube, Instagram и TikTok

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следвайте ни в LinkedInФейсбук, TikTok и Инстаграм