Належащо е пристанището във Варна да бъде дадено на концесия, а за „Варна Запад” е критично да се случи, защото там заводите правят каквото си искат. Това заяви областният координатор на „Продължаваме промяната” за морския град Николай Стефанов, който отправи критики към изпълнителния директор на порта Петър Сеферов и го посъветва да извлече максимума от ситуацията в региона. 

„Констанца е задръстена от два месеца, по дунавските пристанища се чака със седмици, недопустимо е той да не знае какво се случва в региона и да чака да види какво ще стане”, коментира Стефаново медийни изявления на Сеферов, че в края на месеца ще стане ясно дали заради войната в Украйна товарните потоци ще се пренасочат към Варна.  

ГЕРБ и ПП в спор за собствеността на „Царевна” и евакуацията на моряците

Според Стефанов няма извинение, че пристанището в Бургас превъзхожда варненското по всеки един показател. 

„За да е продуктивно да станем логистичен хъб, трябва да има отвореност към различни транспортни системи. Едно пристанище е 200 км навътре по сушата и 200 км навътре в морето. Освен за пристанищни мощности трябва да се говори за магистрали и за жп линии”, добави областният управител на Варна Благомир Коцев по повод анонсираното от премиера намерение морската ни столица да се превърне в логистичен хъб за украинското зърно. 

Областният управител със забележки към бюджета на Варна

Коцев допълни, че в четвъртък ще обяви дали ще върне за прегласуване бюджета на Община Варна. 

Варненският тубдиспансер може да бъде превърнат в белодробна болница, като скоро ще бъде представена концепция за трансформацията, заяви народният представител доц. д-р Антон Тонев. 

„Проблемът е, че Тубдиспансерът работи в крайно лоши условия и има нужда от сериозна реорганизация. Трябва да се добавят допълнителни дейности, които се вписват в името „белодробна болница” – за пациенти с коронавирус или с постковид синдром”, добави Тонев.