Ако сте си мислили, че TikTok е само танцова лудост и клюки за знаменитости, помислете отново.

Ново проучване показва, че представителите на поколението Z се обръщат към социалните медии, за да усвоят нови хобита като оригами, каране на ролкови кънки, боядисване на вратовръзки и изработване на портрети на домашни любимци.

Всичко е наред, вече ТикТок-ваме

В рамките на проучването, проведено от Samsung по повод пускането на нов смартфон на пазара, 1500 души на възраст между 18 и 25 години са запитани за използването на TikTok, Instagram и YouTube. Отговорите са били повече от изненадващи.

Три четвърти от анкетираните са заявили, че са били вдъхновени да започнат да се занимават с ново хоби в резултат на гледане на клипове в социалните мрежи. Повече от половината от тях са заявили, че прекарват четири или повече часа седмично, за да научат от смартфоните си.повече за тези занимания.

Медиите не възпитават критично мислене, ако показват евтино забавление и ТВ-кич

Установено е, че най-вдъхновяващите видеоклипове са за екстремен грим, който не е толкова свързан със спирала и руж, колкото със създаване на изкуство за лицето; медитация; цифрова илюстрация и - вярвате или не - почистване.

Днешната младеж изведнъж се оказа, че е очарована от миенето, чистенето с прахосмукачка и прането, вдъхновена от ново модно течение, наречено "cleanfluencers".

В класациите на платформите за намиране на нови хобита участниците в проучването са поставили на първо място TikTok, следван от Instagram и YouTube. 

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм