Pinterest допълва своя списък с вече забранени реклами, свързани със загуба на тегло, тъй като данните на Националната асоциация за хранителни разстройства показват рязък ръст на нездравословните хранителни модели по време на пандемията.

Горещата линия на Националната асоциация за хранителни разстройства съобщи, че са отчели 40% увеличение на обема на обажданията през 2020 г. , които са били свързани с психичното здраве и проблемите с хранителните разстройства в сравнение с предходната година. В светлината на тези данни, съчетани с по-новите тенденции в Pinterest, платформата актуализира правилата си, забранявайки всички реклами, свързани с изображения и език за загуба на тегло. 

Испанска кампания призовава за уважение към различните тела

Както е обяснено от Pinterest:  

 

"С нарастването на нашата общност, нарастват и търсенията на теми като здравословно хранене, здравословен начин на живот и съвети за фитнес. Ще продължим да предоставяме полезно и подходящо съдържание за тези, които го търсят, като същевременно забраняваме съдържание, което показва, рационализира или насърчава хранителни разстройства и други видове самонараняване. Например, всеки път, когато потребител търси ключови думи, свързани с хранителни разстройства, ние блокираме резултатите от търсенето и ги насочваме към експертни организации, като NEDA, за да могат да намерят допълнителни ресурси. Pinterest също предлага разнообразие от дейности за емоционално благополучие, разработени от експерти по емоционално здраве, достъпни директно в нашето мобилно приложение и уебсайт. Потребителите могат просто да потърсят „#pinterestwellbeing“, за да проучат интерактивни практики, които могат да помогнат за подобряване на настроението им.“ 

Pinterest вече беше забранил реклами, които включват:

  • Хапчета, добавки или други продукти за отслабване или потискане на апетита;
  • Изображения преди и след отслабване; 
  • Процедури за отслабване като липосукция или изгаряне на мазнини; 
  • Срам от тялото, като образи или език, които осмиват или дискредитират определени типове тяло или външен вид; 
  • Твърдения относно нереалистични козметични резултати

Древните закръглени женски фигурки предлагали модел за оцеляване в студа

Новата политика, забраняваща всички реклами, свързани със загуба на тегло сега включва също:

  • Всеки език или изображения за отслабване; 
  • Всякакви препоръки относно отслабване или продукти за отслабване; 
  • Всеки език или образи, които идеализират или очернят определени типове тяло; 
  • Позоваване на индекс на телесна маса (ИТМ) или подобни индекси; 
  • Всички продукти, които претендират за загуба на тегло 

Pinterest добавя, че реклами, насърчаващи здравословен начин на живот и навици, като фитнес продукти и услуги, ще продължат да бъдат разрешени, стига да не насърчават загуба на тегло. Това е важна адаптация, тъй като много млади хора бяха откъснати от нормалните си навици и хобита по време на пандемията, които може би бяха основната им възможност за здравословни упражнения. Сега същите тези млади хора изпитват натиска да се върнат в социалните си кръгове след почти 15 месеца отсъствие или дистанция и много от тях изпитват повишена несигурност, свързана с образа на тялото си.

Как да отслабнем, ядейки всичко

Елизабет Томпсън, временен изпълнителен директор на Националната асоциация за хранителни разстройства, каза: 

NEDA е насърчена от тази необходима стъпка в приоритизирането на психичното здраве и благосъстоянието на хората, особено тези, засегнати от диетична култура, срам от собственото си тяло и хранителни разстройства. Надяваме се, че тази глобална политика ще насърчи други организации и компании да обмислят потенциално вредни рекламни послания и да установят свои собствени работни политики, които ще създадат значима промяна.

Пълно ръководство за диета с ниско съдържание на въглехидрати за начинаещи

Този ход има смисъл за Pinterest, където повечето хора влизат в платформата, за да се вдъхновят, да намерят нови идеи и да търсят положителност. Това отдавна е уникалното качество на Pinterest, което се смята за положително място от над 90% от хората. 

Платформата показа тенденция в търсенията, която подкрепя движението за радикално себеприемане на неутралността на тялото:

  • Търсенията на „цитати за здравословно мислене“ са се увеличили с 13 пъти спрямо предходната година
  • „Неутралност на тялото“ и „спрете цитатите за срам заради тялото“ са се увеличили 5 пъти, 
  • Цитатите за приемане на тялото са се увеличили 7 пъти 
  • „Изкуството за илюстрация на себелюбието“ се е увеличило 63 пъти.

Диетичните напитки пречат на отслабването, показва ново проучване

За да се съсредоточи повече върху тенденцията, Pinterest ще включва Idea Pins от създатели от целия свят в раздела Today през цялата седмица, за да ги покаже как „преосмислят връзката с телата си“.

Pinterest се засилва като яростен защитник на безопасността на марката и потребителите. Усилията им наскоро бяха признати от страна на марките, тъй като TAG награди Pinterest със сертификат за безопасност на марката, което изисква платформата да отговаря на строги стандарти. Други скорошни усилия на Pinterest в областта включват присъединяване към Глобалния алианс за отговорни медии към края на 2020 г. и стартиране на специален център за безопасност на марката, който очертава многогодишните усилия на платформата да продължи да прави Pinterest безопасно място. 

Преяждането не е основна причина за затлъстяването

За да насърчи другите в индустрията да се присъединят към движението към безопасността на потребителите, Pinterest набляга на важността на създаването на подходяща политика, като съобщава своя собствен график на действие и ангажимент за бъдещи стъпки.

Подобни тенденции на позитивизъм и приемане на тялото набират скорост в платформите на социалните медии, което прави невъзможно марките да игнорират промяната в нагласите на потребителите. За бизнеса тази промяна представлява възможност да погледнат внимателно собствените си настоящи послания.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм