В 20 населени в област Русе вече втори ден са без електрозахранване, а в 33 няма и вода. Проблемите с подаването на водата идват от липсата на електрозахранване в помпените станции. Екипите на Електроразпределение – Север продължават да работят приоритетно за отстраняването на авариите по основните електропроводи. Повредите са от най-различен характер, като преобладават скъсани проводници, счупени конзоли и изолатори, както и пречупени стълбове. За сега ситуацията е най-тежка в общините Борово, Бяла, Две могили и Ценово. На места там, където няма електричество има проблеми с мобилните оператори и GSM-те не работят. В някои от общините все още има временни затруднения при използването на стационарните телефонни линии. 

Ръководството на Областната администрацията е в постоянен контакт с всички институции и структури, които имат пряко отношение по преодоляване на зимната обстановка. 

Всички пътища от републиканската пътна мрежа се почистват и обработват против заледяване. Припомняме, че пътищата от Русе към София и от Русе към Силистра са отворени. Затворен остава пътят между Русе и Разград, като проблемът е в големите снегонавявания на територията на Разград. На този етап очакванията са пътят да остане затворен поне до края деня. Сериозни затруднения има и по пътищата Две могили – Кацелово, Две могили – Батишница, Тръстеник – Две могили, както и между Батин и Горно Абланово. Затворен остава и пътят между Ветово и Писанец. 

Припомняме, че в общо 26 училища от общините Борово, Бяла, Ветово, Две могили, Иваново, Сливо поле и Ценово днес е неучебен ден. Същото важи и за детските градини в споменатите населени места. Също така в русенската Професионалната гимназия по селско стопанство „Ангел Кънчев“ също няма да се учи. Там учебният процес е прекратен поради паднал електрически стълб върху физкултурния салон на училището. Учебният процес е преустановен в основното училище в Николово и в началното в Хотанца. Спрян е учебният процес и в русенското ОУ „Ангел Кънчев“. Данните за училищата в региона са предоставени от Регионалното управление на образованието.