Потенциалните купувачи на автомобили в Китай откриха, че онлайн реклама за луксозен спортен автомобил е твърде добра, за да е истина. Представителство на Порше в град Инчуан обяви чисто новото превозно средство за 124 000 юана (18 300 долара). Това е само малка част от това, което трябва да бъде, съобщи Би Би Си. Panamera има оригинална начална цена от 148 000 долара. Промоцията е привлякла стотици кандидат-купувачи, които са се втурнали да си осигурят нещо, което изглежда като изгодна сделка.
Porsche и Pixar създадоха версия на автомобил, вдъхновен от анимиран герой (видео)
Говорител на германския производител на автомобили е заявил пред британската медия, че промоцията "съдържа сериозна грешка в посочената цена на дребно", и е била премахната незабавно.
„Тъй като имаше само едно превозно средство на склад, в съответствие с процеса на продажба, нашият център се свърза с първия клиент, който поиска онлайн възстановяване на таксата за резервация и си договори приемлив резултат“, добавиха те.
От представителството също са се свързали с всеки, който наддава поотделно, и са обяснили ситуацията, като са поднесли извинение. Неправилната информация е била публикувана на 30 януари и на клиентите, платили таксата за резервация от 911 юана (135 долара), са им били възстановени парите, обявиха от Порше.
“Тренд”: Всеки пети се е возил при пиян шофьор
Инцидентът предизвика вълнение в китайските социални медии, като един коментатор написа „Ето защо не купувам Порше, хахахаха“. Други смятат, че това е просто промоционална стратегия, която е „добре проведена“. Предполага се също, че компанията е била "безотговорна" и е трябвало да уважи предложението за намалена цена. Друг потребител на социални медии твърди, че е първият човек, който се е опитал да купи колата, но е анулирал поръчката си, когато му е съобщена истинската цена. Той твърди, че би било погрешно да се опита да се възползва от грешка.
Народното събрание прие максимум от три глоби за пътуване без винетка
Порше са започнали да продават автомобили в Китай преди повече от 20 години. През последните години компанията разшири присъствието си във втората по големина икономика в света, като отвори нови представителства. Сега страната е най-големият единичен пазар на Порше в световен мащаб, с продажби от общо 6,2 милиарда долара през първите шест месеца на миналата година.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- „На всяка цена във властта“: Какви са възможните сценарии за следващото управление на държавата?
- Експерти: България произвежда достатъчно слънчогледово олио за вътрешния пазар
- Кремъл заяви, че „принуждаването“ на Русия към мир би било „фатална грешка“
- Три основни версии по разследването за авиокатастрофата на “Граф Игнатиево”