Гражданско сдружение „Напред Несебър“ представи новите рекламни клипове за Обзор, Равда и Свети Влас. Атрактивните видеа вече се разпространяват в социалните медии, имат стотици споделяния и хиляди гледания.

През месец май неправителствената организация стартира националната кампания „Стани посланик на Несебър“, която започна с промотиране на Несебър и Слънчев бряг. Само за дни клиповете станаха изключително популярни и се споделят от българи и чужденци в различни информационни канали.

Всички кратки филмчета за регион Несебър са публикувани във Фейсбук страницата на сдружението. Всеки, който ги сподели ще стане част от инициативата за популяризиране на българския туризъм и ще има възможност да участва за десетки летни награди. Доброволците, които ги разпространяват имат възможност сами да напишат  послание на език, който смятат за подходящ и така да привлекат вниманието към българското Черноморие.

„Инвестирахме в тази кампания, защото не може само да стоим и да чакаме някой друг да рекламира региона ни. Към момента нито една институция не е показала рекламен клип за туристическите дестинации в нашата община. В същото време опашките от български автомобили в посока Гърция са километрични, а ние имаме какво да покажем на нашите туристи“, споделя председателят на „Напред Несебър“ Иван Дашев.

Това не е първата кампания на Дашев за популяризиране на региона като туристическа дестинация. Негово интервю за информационния гигант Yahoo достигна до милиони читатели, които разбраха за мистиката на Стария град в Несебър.