Малко над 3600 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през третия месец на тази година.

2900 е бил техният брой за същия период на миналата. Между 5 и 6 мин. е било средното време за изчакване на клиент през март, а между 7 и 8 мин. – за неговото обслужване.   

За 620 посетители причината е била плащане с карта на задължения през ПОС терминал. Това е услугата с най-голям ръст в сравнение със същия месец на миналата година – цели 3 пъти.

910 човека са посетили приходната администрация заради въпроси, свързани със здравния статус и също толкова по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 390 – за да получат своя ПИК. За 335 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», за 165 – издаване на документ, а за 120 – получаване на информация. 85 са посетили офиса на агенцията в Монтана, за да заявят подаване на документи по електронен път, 45 – във връзка с регистрация и промени в регистрацията, а 15 – за да получат формуляри. 12 от клиентите през март са били в неравностойно положение.