Вторият обект от пилотната фаза на франчайз програмата „Моят магазин“ бе официално открит днес във Велинград. Стартът на инициативата на МЕТРО България бе даден в началото на юни, когато в Своге заработи първият такъв магазин. Новият обект съчетава всички съставки, необходими за успеха на независимите търговци, които през годините METРO са открили, съхранили и обединили в неповторима комбинация.
Клиентите ще могат да се насладят на модерната и атрактивна визия на обекта, съчетана с ново разпределение на продуктите в магазина, което да ги улесни в откриването на желания продукт по време на тяхното пазаруване. Предприемачите ще могат да се възползват и от промоции, с които да привличат своите клиенти, както и да зареждат продукти от „Цени на ниво“ (Вземи повече, спести повече), които ще им гарантират конкурентоспособност.
„С подновяването на програмата „Моят магазин“, МЕТРО България дава възможност на местните предприемачи да станат наши партньори, управлявайки собствените си магазини, като същевременно получават достъп до голям асортимент от качествени стоки. Заедно с богатия избор на продукти, се предоставя и финансова помощ за реализиране на по-модерно и приветливо клиентско преживяване,“ заяви Жан Котан, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.
Към момента резултатите от стартиралата отново програма са впечатляващи – броят на доволните клиенти расте значително, а ръстът на оборота на първия пилотен магазин надхвърля 30%. Освен предоставянето на пакет от услуги и ценови условия в рамките на бранда „Моят магазин“, МЕТРО подготвя и национална рекламна кампания за всички предприемачи, които се включат в новата програма. Запазвайки независимостта си, малките/средни магазини, които се включат в програмата, ще имат възможност да разчитат на гъвкав модел, който отговаря на най-големите предизвикателства в търговията.
„Днес сме се събрали по един страхотен повод – откриването на „Моят магазин“. С Фани Шеврова се познаваме от деца. С нейната упоритост и нестихваща енергия тя е заслужила моето уважение. Убеден съм, че тя има всички качества, за да успее в новото начинание в рамките на франчайз програмата на МЕТРО, а ние от местната власт ще продължим да помагаме, с каквото можем“, каза д-р Костадин Коев, кмет на Община Велинград. На събитието присъстваха още заместник-кмета на Община Велинград Светла Томова, съмишленици, приятели и партньори, които с радост споделиха този емоционален момент за собственичката на магазина и семейството ѝ.
„Изключително горда съм, че най-големият търговец на едро в България, МЕТРО, избра именно нас и ни включи в програмата си „Моят магазин“. Това е едно огромно признание за десетките години неуморен труд, който аз и моят екип полагахме и продължаваме досега. Надявам се, че за жителите на Велинград ще е истинско удоволствие да пазаруват в модерен магазин в центъра на града, в който могат да намерят всичко необходимо на достъпни цени“, сподели в емоционално признание Фани Шеврова.
„Моят магазин“ е софт франчайз модел в подкрепа на независимите търговци, който цели да запази дела на традиционната търговия в страната, да подпомогне финансово малките магазини с цел по-добро преживяване на клиентите им и да популяризира на национални ниво бизнеса им.
За МЕТРО България
МЕТРО България - най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар от 1999 година, обслужваща клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Компанията управлява 11 магазина, както и 1 снабдителна база, с 2000 служители. За нуждите на B2B клиентите, МЕТРО развива дейността си в многоканален модел на търговия, който съчетава магазини за търговия на едро и услуга за доставки на хранителни и нехранителни продукти.
Хиляди професионални клиенти на МЕТРО България разчитат на продуктовата компетентност и качествените услуги на компанията, за да осъществяват успешно своя ежедневен бизнес. Отговорността е заложена в начина, по който МЕТРО осъществява дейността си - създавайки споделена стойност за общностите чрез своята ESG стратегия.