От 2 до 15 декември Lidl стартира национална дарителска коледна кампания в подкрепа на семействата с деца в нужда. В рамките на този период всички потребители на Lidl Plus ще имат възможност да даряват хранителни продукти през приложението. В допълнение Lidl ще предостави и тяхната парична равностойност на организацията партньор в кампанията - Надежда и домове за децата“. Кампанията стартира знаково в седмицата на Щедрият вторник“ - световния ден на дарителството, и движение, което вдъхновява хората по целия свят да променят обществата със силата на щедростта и участието си.

„В Lidl вярваме, че  само с общи усилия можем да постигнем положителна промяна в обществото. Затова тази година съвместно  с „Надежда и домове за децата“ отправяме апел за подкрепа и искаме да обединим сили с нашите клиенти, за да помогнем на семействата с деца в нужда в България.“, каза Ема Кичева, ръководител „Корпоративни отношения и политики“ в Лидл България.

За да направят дарение, потребителите на Lidl Plus трябва да сканират през приложението баркода на предварително селектираните за кампанията стоки.

Lidl с дарителска кампания в подкрепа на семействата с деца в нужда

Избраният продукт или продукти за дарение автоматично ще бъдат включени и таксувани в сметката с основната покупка. От компанията обръщат внимание, че не е необходимо продуктите да се вземат физически. Всички хранителни продукти, дарени виртуално от клиентите на веригата, ще бъдат предоставени на неправителствената организация директно от склада на компанията. В допълнение, Лидл България се ангажира да удвои помощта като направи финансово дарение за каузата, равностойно на стойността на дарените от потребителите хранителни продукти. 

„С Lidl имаме сериозно партньорство от няколко години в предоставянето на дарения, които са в огромна полза на нашите семейства в риск, с които работим. Такъв тип партньорства са много важни за нас, защото печелим и самите дарители за каузата ни - всяко дете да живее в семейна среда”, заяви Боряна Климентова, програмен директор на неправителствената организация. 

„Надежда и домове за децата“ има практически опит в пряката подкрепа на семейства за създаване на условия за отглеждане на децата в тяхната биологична среда. До този момент организацията е помогнала на 2584 деца да останат с биологичните си семейства. Спомогнали са за връщането на 177 деца при родителите им и са оказали подкрепа на 280 приемни семейства. С помощта на организацията са закрити и 26 институции за бебета и са били изведени 23  деца и младежи от Центровете за настаняване от семеен тип за деца с увреждания и с нужда от постоянна медицинска грижа.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 134 магазина в 58 града и над 4000 служители.

Дарик

Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.