
Компанията с български корени „Лийнплъм” става част от корпорацията-лидер в областта на маркетинговите технологии.
Основаната от Момчил Кюркчиев фирма ще бъде придобита от индийското дружество "Клевъртаб".
Украйна ще преговаря за включване в роуминга на ЕС
„Бяхме конкуренти, но осъзнахме, че имаме обща цел. Заедно покриваме целия свят чрез пазари”, посочи Кюркчиев.
Той допълни, че обединението на двете компании ще разшири с 20% софийския офис на фирмата.
Обединените компании са фокусирани върху мобилни игри и приложения, които изискват по-лична комуникация с потребителя, разказва основателят на „Лийнплъм“.
Според него сливането е ключово и за българската технологична екосистема.
Целта на компанията е до края на годината да има приход от 100 милиона долара, а в следващите 5 години да осъществи десеторен растеж.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм