Най-голямата търговска верига Kaufland ще организира “Празник на тиквата“ на 17 септември на паркинга на хипермаркета си във Велико Търново (ул. Краков 2Б). Специален гост на събитието ще бъде любимецът на българската публика и дългогодишен водещ на телевизионно кулинарно предаване - Ути Бъчваров. Той ще демонстрира на живо кулинарните си умения и ще приготви най-големия болярски тиквеник по специална рецепта с продукти, които се предлагат в хипермаркета.

Празникът ще стартира в 10.30 часа, като  организаторите са подготвили за всички гости много забавления, игри и вкусни дегустации. Желаещите ще могат и сами да вземат участие в приготвянето на вкусния тиквеник, а най-малките посетители ще получат първия си урок по сготвянето на апетитното ястие.

„Празник на тиквата“ е вторият от поредицата „Плодови празници“, които Kaufland организира на паркингите на хипермаркетите си в цялата страна, за да популяризира продукцията на българските производители, с които си партнира.

Партньорството с български производители е приоритет за компанията, като с уникалната за българския пазар програма за гарантирано изкупуване тя е пример за подкрепа на местния бизнес през целия процес – от избора на сортове до сертифицирането и гарантираното изкупуване на продукцията. 

Плановете на Kaufland за 2023 г. включват разширяване на дела на българската продукция в магазинната си мрежа с 30%, както и въвеждане на редица мерки за повишаване на партньорствата в сектора. До края на настоящата година най-голямата търговска верига у нас планира да изкупи български плодове и зеленчуци за над 77 млн. лв. С тях общата стойност на изкупената родна продукция от Kaufland България от 2019 г. до сега ще достигне 309 млн. лв.


За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.