София, 11.04.2024 г. – Kaufland България дарява 20 000 дъбови фиданки на Столична община в подкрепа на новия сезон от залесителния проект „Новата гора на София 2“. Компанията реализира инициативата съвместно с клиентите си,  които в продължение на 2 седмици имаха възможност да предоставят част от точките от техните карти за лоялност - Kaufland Cardв подкрепа на залесяването. Така за втора поредна година Kaufland и милионите клиенти на компанията се включват в засаждането на най-голямата споделена гора – “Гората на Kaufland“. Тя е част от проекта на Столична община „Новата гора на София“, чиято цел е създаването на зелен пояс около столицата.

„Масовото залесяване е част от приоритетните дейности, които реализираме за опазване на околната среда. За втора поредна година осъществяваме дарителската инициатива със съдействието на нашите клиенти, а готовността, с която те обменят от точките си за лоялност, ги превръща в наши съмишленици за едно по-зелено бъдеще“, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България.

Инициативата "Новата гора на София" на Столична община е насочена към трансформацията на пустеещи общински земи в зелен пояс около града. Бъдещата гора край с. Негован е разположена на площ от 137 дка. Kaufland България подкрепя инициативата в контекста на своята политика за устойчиво развитие и като част от усилията си за опазване на околната среда и климата. През 2023 г. компанията също дари 20 000 фиданки и обезпечи целия пролетен залесителен сезон. Стартът на тазгодишното масово засаждане ще бъде на 13 април и ще продължи до средата на месец май.

В периода от 25 март до 7 април 2024 г. всеки притежател на Kaufland Card имаше възможност да се включи в инициативата, като дари 100 точки, срещу които компанията пое ангажимент да закупи фиданки. Повече за политиките на Kaufland за опазване на околната среда и климата можете да видите тук: kaufland.bg/klimat

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.