Филмовата кариера на известния актьор Джони Деп може и да пострада от съдебните дела и обвиненията на бившата му съпруга Амбър Хард, но в света на парфюмите историята е съвсем различна... Шишенце парфюм „Savage” на „Диор” се продава на всеки три секунди, а лицето на този аромат е Деп.

Амбър Хърд на крачка от изхвърляне от „Аквамен“

Модният критик Джон Помплиано коментира статията на Мари Клеъри в Туитър, където този парфюм е обявен за "най-продаваният".

Въпреки факта, че повечето издатели изключиха Джони Деп, „Диор“ реши да го задържи. Защо? Една бутилка от аромата „Savage“ се продава на всеки три секунди. При 160 долара за шишенце (близо 150 евро) това би означавало печелене на повече от 4,5 милиона долара на ден“, обясни Помплиано.

Джони Деп няма да свидетелства повече срещу Амбър Хърд

Деп е рекламно лице на "Savage“ от появата му на пазара през 2015 година. Изобретението на Франсоа Демаши е доминирано от аромати на портокал, бергамот и дървесни нотки.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм